بازدید موجودات فضایی از تاسیسات هسته‌ای کره زمین!

کدخبر: ۲۷۱۱۶۱
اقتصاد نیوز:یک یوفولوژیست می‌گوید شواهد زیادی مبنی بر این وجود دارد که موجودات فضایی از تاسیسات هسته‌ای کره زمین بازدید می‌کنند و در مورد سلاح‌های کشتار جمعی نگرانند؛ به راستی آیا فرا زمینی‌ها ما را زیر نظر دارند؟
بازدید موجودات فضایی از تاسیسات هسته‌ای کره زمین!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، آیا واقعا موجودات فضایی بشر را ملاقات کرده‌اند؟ همانطور که بسیاری از تئوری‌ها نشان می‌دهند٬ آیا این ممکن است که تمند ما هزاران سال پیش با موجوداتی غیر از کره زمین ارتباط برقرار کرده باشند؟ این ایده که موجودات فضایی واقعی هستند٬ چیزیست که ما امروز با آن سر و کار داریم و اینکه موجودات بیگانه روی پیشرفت بشر تاثیرگذار بوده‌اند٬ چیزیست که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به آن باور دارند.

این ایده که بیگانگان واقعی هستند٬ چیزیست که چه با‌میل یا چه بی‌میل٬ در چند سال گذشته توسط دولت‌های مختلف مورد حمایت قرار گرفته است. بسیاری از اسناد محرمانه می‌توانند نشان می‌دهند که چقدر نیروهای نظامی و دولت کشورهای مختلف٬ به یوفوها و احتمال ملاقات با فضایی‌ها علاقه‌مند هستند. ویدیویی همچون ویدیوی زیر نشان می‌دهند که یوفوها تنها توسط افراد معمولی با دوربین‌های معمولی مشاهده نشده‌اند.

و یوفوشناس‌ها٬ یکی از بهترین منابعی هستند که می‌گویند یوفوها واقعی هستند و در صاحبان آنها جایی به جز زمین زندگی می‌کنند. یکی از متخصصان که به واقعی بودن یوفوها اعتقاد دارد و می‌گوید موجودات فضایی از زمان بسیار قدیم ما را ملاقات می‌کنند٬ استیون گرر نام دارد.

گرر می‌گوید مدارک قوی برای حمایت از این ایده که موجودات فضایی چندین بار در بین ما زمینی‌ها آمده‌اند وجود دارد و مردم جهان را بر آن می‌دارد که به دنبال کشف حقیقت باشند. محققان این حوزه معتقدند اگرچه شواهدی قوی برای حمایت از این مفهوم که بیگانگان از کره‌ی زمین بازدید کرده‌اند٬ این قضیه برای دهه‌ها است که به دلیل حفاظت از وضعیت اقتصادی و ژئوپلیتیک٬ مخفی می‌شود. این پژوهشگر در مصاحبه‌ای با RT اطلاعات زیادی از یوفو‌ها و آنچه در حال حاضر در جهان اتفاق می‌افتد را ارائه کرده است.

آیا آدم فضایی‌ها فقط به زمین سر زده‌اند یا همچنان ما را زیر نظر دارند؟

نه آن‌ها بازدید اولیه‌ای داشته‌اند و از زمانی که ما شروع به آزمایش بمب‌های هسته‌ای کرده‌ایم٬ به وضوح روشن است که بازدید فضایی‌ها از ما بیشتر شده است. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد آن‌ها در مورد سلاح‌های کشتار جمعی ما نگران هستند.این یک واقعیت است و ما مدارک سری زیادی را داریم که نشان می‌دهند موجودات فضایی شاهد فعالیت تاسیسات هسته‌ای ما هستند و آنچه که ما انجام می‌دهیم را زیرنظر دارند.

طبق گفته‌ای گرر هیچ یک از دولت‌های جهان فضایی‌ها را رسانه‌ای نمی‌کنند و فناوری‌ها جدیدی که وسایل حمل و نقل فعلی و منابع انرژی را منسوخ می‌کنند نیز همچنان یک راز باقی مانده است. اما چرا؟ گرر می‌گوید چون اطلاع از وجود آن‌ها می‌تواند سیستم اقتصاد کلان جهان را تضعیف کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید