مرعشی مطرح کرد:

تلاش برای ترک زودهنگام دولت روحانی

کدخبر: ۲۷۱۱۸۷
سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به اینکه پاره ای از محافل و مراکز تصمیم گیری های جناحی علاقه مند هستند که عرصه را بر دولت روحانی کُند کنند تا این دولت مجبور به ترک زود هنگام کشور در عرصه مدیریتی شود ، گفت : باید در دفاع از رئیس جمهوری و دولت راسخ تر از گذشته باشیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حسین مرعشی عصر امروز ( جمعه) در سومین کنگره جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان تصریح کرد: این مساله را از مجموع حرف هایی که در مجلس تحت عنوان استیضاح و سوال مجدد از رئیس جمهوری و نوع فشارهایی که در اطرافیان وی است؛ می توان فهمید.

سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه سیاست مقام معظم رهبری در برخورد با همه دولت ها روشن بوده است گفت: سیاست ایشان بر این بوده که دولت های منتخب مردم با موفقیت دورانشان را تمام کنند.

وی با اشاره به اینکه عده ای خود را نزدیک به رهبری می دانند و خودشان را ذوب در ولایت معرفی می کنند اما در دولت آقای روحانی دقیقاً خلاف این سیاست کلی حرکت می کنند افزود: این برنامه شیطنت آمیز کاملاً با منافع جمهوری اسلامی و در شرایطی که این دولت سخت ترین دوران حیاتش را طی می کند، مغایرت دارد.

مرعشی با اشاره به اینکه این مساله در این شرایط به کشور ضرر وارد می کند تصریح کرد: با وجود انتقاداتی که اصلاح طلبان به دولت دارند و حق با آن ها است اما فکر می کنیم ما باید در دفاع از رئیس جمهوری و دولت راسخ تر از گذشته باشیم‌.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید