مقصد بزرگ گوشی های دزدیده شده مشخص شد!

کدخبر: ۲۷۱۳۵۶
اقتصاد نیوز:سرقت گوشی تلفن همراه معضلی است که مدت‌ها است کاربران این وسیله پرکاربرد ارتباطی با آن مواجهند.
مقصد بزرگ گوشی های دزدیده شده مشخص شد!

به گزارش اقتصاد نیوز، دزدی گوشی های هوشمند موضوعی است که در پی رشد قیمت‌ها در بازار گوشی موبایل و همچنین افزایش کاربری گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت بیش از پیش شاهد آن هستیم.  جالب اینجا است که با وجود رشد این پدیده ناهنجار نه‌تنها تاکنون راهکار یا حتی اقدامات امنیتی خاصی برای کاهش این اتفاق ارائه نشده است، بلکه شیوه‌های ردیابی و پیگیری این گوشی‌ها در حدی سطحی و غیرکارآمد و پروسه این پیگیری برای مالباخته در حدی طولانی و زمان‌بر است که بیشتر مالباختگان ترجیح می‌دهند درگیر این پروسه طولانی و بی‌نتیجه نشوند.

سرقت موبایل

حالا این سئوال برای خیلی ها پیش می آید که سرنوشت گوشی های دزدیده شده چه می شود.معاون سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ  به این سئوال پاسخ داده است.

سرهنگ احمد نجفی معاون سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بررسی پرونده باند سرقت موبایل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.وی با بیان اینکه اعضای این باند ۷ نفره شامل ۳ سارق و ۴ مالخر بودند افزود: یکی از سارقان زن بود.

معاون سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه سارق زن به شیوه مسافرکشی تلفن همراه شهروندان را سرقت می‌کرد، گفت: متهمان گوشی‌های مسروقه را از کشور خارج و به افغانستان ارسال می‌کردند.سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: متهمان به ۳۰۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید