«دورهمی» چرا انصراف داد؟

کدخبر: ۲۷۱۴۰۴
اقتصادنیوز: اختلال در سامانه رأی‌گیری بخش مردمی جشنواره تلویزیونی جام‌جم منجر به این شد که صداوسیما موقتاً رأی‌گیری را متوقف کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  برخی از کاربران تلفن همراه از روز گذشته این گونه عنوان می‌کنند که پیامک‌هایی مبنی بر رأی دادن به برنامه «برنده باش» برای آنها ارسال شده است؛ آنها مدعی‌اند که به این برنامه رأی نداده‌اند و آنچه از طریق پیامک به عنوان رأی آنها به برنامه برنده باش برایشان ارسال می‌شود، حاکی از اختلال در سیستم رأی گیری است.

اما روابط عمومی معاونت سیما امروز در خبری اختلال در سیستم رأی گیری را تأیید کرد و آنرا به استقبال مردم از نظرسنجی نسبت داد.

در این خبر اعلام شده است، «رای‌گیری بخش مردمی جشنواره تلویزیونی جام‌جم که از ۲۳ بهمن شروع شد، تا پنجشنبه ۹ اسفند بیش از ۴۰ میلیون رأی در سامانه USSD و روبیکا به خود اختصاص داد، اما ایجاد اختلال در این سامانه حاشیه ساز شد.»

بر اساس آنچه معاونت سیما اعلام کرده «تا پنجشنبه در گروه سریال پایتخت ۵ و بانوی عمارت، برنامه‌های شاخص نود و برنده باش؛ برنامه‌های پرمخاطب حالا خورشید و سمت خدا؛ مجریان برتر مرد رضا رشیدپور و نجم‌الدین شریعتی؛ مجریان برتر زن مژده لواسانی و فاطمه امینی؛ تیتراژهای برتر دورهمی و شبی با عبدی؛ بازیگران برتر زن مریم مؤمن و ریما رامین‌فر؛ بازیگران برتر مرد حسام منظور، بهرام افشاری به ترتیب صدرنشین شدند.»

اما به دنبال ایجاد اختلال در سامانه، برگزارکنندگان جشنواره تصمیم گرفته‌اند آرای مردمی را تا ساعت ۲۴ پنج‌شنبه لحاظ کرده و روند رأی گیری مردمی تا زمان برطرف شدن مشکل، متوقف شود.

روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرده است، اصالت آرای رسیده در بازه زمانی بروز اختلال، در حال بررسی است. روند رأی دهی نیز مطابق روال گذشته از دوشنبه مجدداً آغاز و تا پیش از اختتامیه ادامه خواهد داشت.

اما از دیگر اتفاقات بخش مردمی جشنواره جام جم انصراف سازندگان «دورهمی» است.

آنها در نامه‌ای که انصراف از شرکت در نظرسنجی صدا و سیما را اعلام می‌کند، نوشته‌اند:

«با توجه به اینکه مجموعه دورهمی در ۲ سال گذشته توانسته تقریباً تمامی جوایز مردمی و داوری را به خود اختصاص دهد، هم برنامه دورهمی و هم آقای مهران مدیری به عنوان مجری این مجموعه، توانسته اند نتیجه تلاش خود را از مردم این سرزمین به دست آورند، به اطلاع می‌رسانیم بنا به درخواست مخاطبان همیشگی دورهمی از شرکت در این نظرسنجی انصراف می‌دهیم و این رقابت را به دیگر دوستان و برنامه‌ها سپرده و امیدواریم رقابت سالمی صورت پذیرد.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید