حمله عضو جامعه روحانیت به جریان قالیباف: ظهور نواصولگرایان یک خطر است/ نمی‎دانم این افراد چه کسانی هستند

کدخبر: ۲۷۱۴۴۲
اقتصادنیوز: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر قرار باشد نامگذاری‌ها و جدا شدن‌ها در بدنه اصولگرایان موجب تفرقه باشد این یک خطر است و خواسته دشمن است از این رو باید این حرکات به وحدت تبدیل شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرفوری، حجت‌الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز درباره تحرکات انتخاباتی گروه‎های جدید در بدنه اصولگرایان که معتقدند باید به دور از تشکل‎های سنتی  همچون جامعه روحانیت مبارز و مجمع مدرسین حوزه علمیه قم فعالیت خود را انجام دهند، اظهارکرد: هرگونه فعالیتی در راستای تحقق ارزش‎های انقلاب اسلامی صورت گیرد کسی مانع آن نیست، بنابراین هرکسی به هرنامی می‎تواند در بدنه اصولگرایان فعالیت کند.

وی افزود: آنچه ما را به توفیق و موفقیت می‎رساند که 40 سال آن را امتحان کردیم وحدت است و اگر قرار باشد این نوع نامگذاری‌ها و جدا شدن‌ها دربدنه اصولگرایان موجب تفرقه باشد این یک خطر است و خواسته دشمن است از این رو باید این حرکات به وحدت تبدیل شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اینکه ما بگوییم فلانی و یا دیگری را قبول نداریم و خودمان را تنها قبول داریم قابل قبول نیست و باید به این موضوع توجه داشته باشیم که نمی‎توان سابقه گروه‎هایی را که 40 سال در کشور فعالیت داشتند کتمان کرد و بگوییم شما را قبول نداریم.

سالک با اشاره به اینکه آنچه رمز موفقیت یک جریان سیاسی است با وحدت میسر می‎شود ،خاطرنشان کرد: بنده دقیقا اطلاع ندارم که نواصولگرایان از چه طیفی هستند و چه کسانی هستند اما جامعه روحانیت مبارز با تمامی جریانات اصولگرا جلسات متعددی گذاشته شده است و توانستیم به نقاط مشترک نیز در این راستا دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به اینکه اصولگرایان چه تدبیری را برای جلوگیری از شکست و ایجاد وحدت در انتخابات آینده اتخاذ خواهند کرد، گفت: آنچه مهم است تبیین وضعیت موجود و تلاش برای حفظ وحدت است از این رو ما باید در جهت اطلاع‎رسانی مستند به تمام کسانی که می‎خواهند در عرصه انتخابات وارد عمل شوند اقدام کنیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره اینکه آیا اصولگرایان با جبهه پایداری برای انتخابات آینده همکاری خواهند داشت، اظهارکرد: جلسات خود را با این گروه نیز آغاز کردیم از این رو قطعا در صورت رسیدن به جمع‎بندی در موعد مقرر درباره نتایج این جلسات مشخص می شود و راهبردهای تبین شده را اعلام خواهیم کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید