102 مسموم در اثر مشروبات الکلی در اهر

کدخبر: ۲۷۱۵۸۷
یک منبع آگاه در بیمارستان باقرالعلوم اهر از افزایش آمار مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی در اهر به 102 نفر خبر داد.
102 مسموم در اثر مشروبات الکلی در اهر

به گزارش اقتصادنیوز، یک منبع آگاه در بیمارستان باقرالعلوم اهر در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، آخرین وضعیت مسموم شدگان با مشروبات الکلی تقلبی در اهر را تشریح کرد و گفت: بر اساس آخرین اخبار آمار مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی به 102 نفر رسیده است.

وی بابیان اینکه 36 نفر از مسموم شدگان با مشروبات الکلی به لحاظ وضعیت وخیم‌شان به بیمارستان سینای تبریز منتقل شده‌اند، افزود: یک نفر از مسموم شدگان با مشروبات الکلی طی روزهای گذشته فوت کرده بود.

این منبع آگاه ادامه داد: از مجموع نفرات مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی در اهر 30 نفر نیز در بیمارستان باقرالعلوم اهر دیالیز شده‌اند.

وی، سنین مسموم شدگان با مشروبات الکلی تقلبی در اهر را 15 تا 54 سال اعلام کرد و یادآور شد: بر اساس آخرین اخبار واصله یکی دیگر از مسموم شدگان در بیمارستان سینای تبریز نیز فوت کرده و هنوز تأیید نشده است.

این منبع آگاه در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی مشگین‌شهر نیز همانند اهر بود؟ گفت: طبق اظهارات مسئولان محلی مسمومیت‌ها مشابه همدیگر است و اینکه مشروبات از اهر منتقل شده باشد را باید مسئولان در این‌باره توضیح دهند، پاسخ این سوال از اختیارات ما نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید