بازداشت چاقوکش بازی فوتبال برق و خلیج فارس شیراز

کدخبر: ۲۷۱۸۳۴
اقتصادنیوز : دبیر هیات فوتبال شیراز گفت: عوامل درگیری پس از دیدار تیم های فوتبال خلیج فارس و برق شیراز در رقابت های فوتبال دسته دوم شیراز توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ؛حسین ردگا با بیان این که  این درگیری هنگامی رخ داد که یکی از بازیکنان تیم خلیج فارس شیراز در حین بازی که امروز در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار شد با یکی از بازیکنان تیم برق برخورد کرد که منجر به شکسته شدن دست بازیکن تیم خلیج فارس شد گفت :  پس از اینکه بازی تمام شد، درگیری در بیرون از زمین صورت گرفت و یکی از طرفداران تیم خلیج فارس با پیراهن مشکی در حالی که ابزاری در دست داشت به طرفداری از بازیکن تیمش به سوی بازیکنان تیم برق رفت و درگیری آغاز شد.

ردگا ادامه داد: پس ازاین حادثه هادی شیروانی مدیرعامل باشگاه برق وارد ماجرا شد و با دست به سینه طرفدار تیم خلیج فارس کوبید.

وی افزود:بازیکن و تماشاگر تیم خلیج فارس را در اتاقی نگه داشتم وسپس با پلیس تماس گرفتم و مدیرعامل باشگاه برق هم هر چه اصرار کرد اجازه ندادم در را به روی او باز کنند.

دبیر هیات فوتبال شیراز بیان داشت: پلیس عوامل در گیری را دستگیر کرد و به همراه مدیر عامل باشگاه برق که شاکی این درگیری بود، روانه پاسگاه پلیس شدند.

ردگا گفت: بازیکن تیم خلیج فارس دراین درگیری اعلام کرد که مدیر عامل باشگاه برق شیراز گفته من دو بار تا پای چوبه دار رفته ام.

وی اظهار داشت: فیلم این در گیری موجود است و کمیته انضباطی هیات فوتبال شیراز نیز در این باره تصمیم خواهد گرفت که چه جریمه ای برای خاطیان این درگیری صادر کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید