درخواست نماینده دموکرات: از استیضاح ترامپ حمایت کنید

کدخبر: ۲۷۱۸۸۷
اقتصادنیوز: نماینده دموکرات آمریکا از همکاران خود خواست تا از استیضاح رئیس‌جمهوری این کشور حمایت کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا نوشت، «ماکسین واترز»، نماینده دموکرات آمریکا، روز گذشته -دوشنبه- از قانون‌گذاران مردد این کشور خواست تا از استیضاح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، حمایت کنند. 

واترز در قالب هشت پیام توئیتری از ترامپ به‌خاطر رابطه‌اش با مستبدانی چون «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی و «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان، انتقاد کرد و به نمونه‌هایی اشاره کرد که دلالت بر آن دارد که رئیس‌جمهوری آمریکا در روند عدالت اخلال ایجاد کرده است. 

وی در پیامی توئیتری نوشت: «کسانی که سست‌عنصرند، کسانی که منتظر لحظه مناسب برای کشیدن مو از ماست هستند، اکنون زمان آن رسیده که وطن‌پرستی خود را نشان دهند. از استیضاح حمایت کنید!»

واترز همچنین ترامپ را متهم کرد که از «صداقت» و «وطن‌پرستی» بهره‌ای نبرده است. این نماینده دموکرات همچنین با اشاره به حمله‌های مداوم ترامپ به «رابرت مولر» مسئول تحقیقات دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶، و اتهام‌هایی که اخیرا علیه پدر همسر «مایکل کوهن» وکیل پیشینش، مطرح کرده آنان را نشانه‌ای از زیر پا گذاشتن عدالت قلمداد کرد. 

وی در پیام توئیتری خود خطاب به اعضای مجلس نمایندگان تاکید کرد: «دیگر چه می‌خواهید؟ یگانه راه استیضاح است.»

این نماینده دموکرات در پیامی جداگانه گفت: «ترامپ! بارها فریاد زدی که هیچ تبانی و مداخله‌ای در روند عدالت در کار نیست و سعی کردی روی باقی تاثیر بگذاری. به نظرم این یعنی تو دروغ‌های خودت را هم باور می‌کنی. تمامش کن. تو نه از حقیقت بهره‌ای برده‌ای، نه از اعتماد و نه از وطن‌پرستی.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید