حمایت یک مهندس مشهور از بیت کوین

کدخبر: ۲۷۱۹۹۵
اقتصاد نیوز: مهندس سرشناس کامپورتر جهان اخیرا در مصاحبه ای که با رسانه بلومبرگ انجام داده، حمایت خود از ارز دیجیتال بیت کوین را اعلام کرده است.
حمایت یک مهندس مشهور از بیت کوین

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، وازنیک در طی این مصاحبه با رسانه بلومبرگ اظهار داشت که در این مدت شاهد ایجاد ارزش عظیمی در بازار بودیم. وی همچنین بیان کرد که آزمایش های مختلفی با بیت کوین روی دستگاه های جدید انجام می دهد.

در سال 2018 شاهد روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال و همچنین بیت کوین بودیم. در طی این سال، بسیاری از این ارزها بیش از 90 درصد از ارزش خود را از دست دادند. همچنین دیگر اثری از برخی توکن هایی که به وسیله عرضه اولیه سکه منتشر شدند نیز در بازار نیست.

استیو وزنیاک در این مصاحبه بیان کرد که بیت کوین هایش را به دلیل آزمایشاتی که انجام می دهد، نگه داشته و هرگز به فروش نرسانده است. وی در این باره گفت:

ما شاهد سقوط و تخریب بودیم، اما پیش از آن شاهد خلق و ایجاد ارزش بودیم. من بیت کوین زیادی دارم، اما نه به عنوان یک سرمایه گذار. همواره از این بیت کوین ها برای آزمایش هایم استفاده می کنم تا بهترین راه برای خرید و فروش در سراسر جهان را پیدا کنم و همچنان به این آزمایش ها روی دستگاه های جدید ادامه می دهم.

استیو وزنیاک یک سرمایه گذار و مهندس سرشناس آمریکایی است که به همراه استیو جابز، کمپانی اپل را تاسیس کرد. استیو وازنیک در طی نشست کریپتو 2018، فناوری بلاک چین را به عنوان تکنولوژی جدیدی که باعث تغییر ظاهر سیستم های مالی می شود، معرفی کرد.

تاثیر بیت کوین

علاوه بر این، در رویداد Money 20-20 نیز وی اشاره کرده بود که بیت کوین از نظر ریاضی تعریف شده و مقدار مشخصی از بیت کوین موجود است. وی در ادامه توضیح داد که در اداره بیت کوین هیچ انسانی دخیل نیست و به صورت خالص کار می کند. وی در ادامه گفت:همه این ها برای من بدین معناست که این ارز طبیعی است و طبیعت از هر قرارداد انسانی مهم تر و بهتر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید