کولاک کمپانی پورشه در سال 2019

کدخبر: ۲۷۱۹۹۷
اقتصاد نیوز:پورشه ماکان از پرفروش‌ترین مدل‎های پورشه است که جدیدترین نسل این کراس‎اور، با تغییراتی جزئی در سال 2019 ارائه می‌شود.
کولاک کمپانی پورشه در سال 2019

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، اولین نسل پورشه ماکان در سال 2014 به بازار عرضه شد و استقبال بسیار خوبی نیز از این محصول به عمل آمد به شکلی که در سال 2014 تا به حال پورشه توانسته است بیش از 350 هزار نسخه از این خودرو را به فروش برساند! اما در سال 2019 نیز، پورشه قصد دارد با تغییراتی جزئی این محصول را به روزتر به بازار عرضه معرفی کند.

در نسل جدید پورشه ماکان شاهد تغییرات محدودی در نمای جلوی آن هستیم که می‌توان به چراغ‌های استاندارد LED  و ورودی‌های بزرگ‌تر آن اشاره کرد. در نمای پشتی این خودرو نیز شاهد چراغ‌های کشیده و یکپارچه LED  استاندارد هستیم که این تغییر باعث به وجود آمدن شباهتی بین این خودرو با نسل جدید پورشه کاین و پانامرا شده است. رینگ‌های آلیاژی 20 و 21 اینچی با طراحی جدید، در تغییرات نمای خارجی خودرو مکمل هستند.

 

 

از نکات مهمی که در طراحی داخلی ماکان وجود دارد، می‌توان به وجود یک صفحه نمایشگر هوشمند 11 اینچی در مرکزیت داشبورد اشاره کرد که کار این صفحه، برای سیستم اطلاعاتی و سرگرمی است. همچنین پورشه ماکان از یک اپلیکیشن گوشی هوشمند نیز بهره می‌برد که به راننده اجازه ثبت تجربیات رانندگی را می‌دهد.

در کابین خودرو نیز شاهد تغییراتی هستیم: غربیلک فرمان اسپرت GT، یونایزر هوا برای بهبود کیفیت هوا در داخل اتاق، شیشه گرم‎شونده و سیستم Traffic jam Assist. با سفارش پکیج sport chrono نیز خودروی شما به یک کلید مجهز می‌شود که با فشردن آن می‌توانید به خودروی خود حالت اسپرت‎تری دهید.

با توجه به بررسی‌ها، اصلاحاتی برای بهبود کیفیت سواری این خودرو انجام‌شده است که باعث افزایش لذت رانندگی با این کراس‎اور می‌شود؛ این تغییر، مجهز شدن این خودرو به تایرهای جدید است. اطلاعاتی درزمینه پیشرانه این خودرو در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که نسل جدید پورشه ماکان 2019 از موتورهای قدرتمندتر به نسبت به نسل گذشته خود بهره‌مند شود.

اولین کشوری که پورشه ماکان در آن عرضه خواهد شد، کشور چین است و پس از آن در کشورهای دیگر نیز وارد می‌شود.

پورشه کاین 2019

این اتومبیل به‌عنوان یک ابر ماشین همه توجه‌ها را به سمت خود جلب کرده است. این محصول در سال 2019 وارد عرصه بازار جهانی می‌شود. از آمار فروش پورشه کاین می‌توان فهمید که این خودرو به چه اندازه محبوب است. کمپانی پورشه از مدل کاین در 16 سال اخیر یعنی از سال 2002 تابه‌حال بیش از 770 هزار خودرو به فروش رسانده است.

این آمار ازاین‌جهت جالب است که کمپانی پورشه در طول 53 سال توانست خودروی s911 خود را میلیونی کند اما حال پورشه کاین بسیار زودتر دارد به این تعداد فروش خود را نزدیک می‌کند.

 

 

 

نسل سوم کاین، شباهت بسیار زیادی به مدل قبلی خود دارد. از مواردی که دستخوش تغییر شده است می‌توان به انحنای گلگیرهای جلوی این اتومبیل، فاصله ورودی‌های هوا و ارتفاع سقف اشاره کرد.

نیروی پیشرانه این خودرو که به‌وسیله موتور v8 تولید می‌شود، 57 درصد از وزن ماشین را روی محور جلو متمرکز می‌کند. ادعای سازندگان این خودرو این است که اگر پکیج اسپرت کرونو به قیمت 1130 دلار را خریداری کنید می‌توانید سرعت صفر تا صد را به‌اندازه 0.3 ثانیه کاهش داد!

فروش این خودرو از ماه جولای آینده شروع خواهد شد و خصوصیاتی که برای این خودرو با قیمت پایه در نظر گرفته شده است، شامل یک موتور توربو شارژ 3 لیتری از نوع v6 است که توان 340 اسب بخار را تولید می‌کند و گشتاور نیروی 450 نیوتن متر خواهد داشت.

صدای غرش این خودرو بااینکه شاید کمی زیاد باشد، اما طبق اعلام کمپانی پورشه هیچ صدایی به داخل خودرو ورود نخواهد کرد. پورشه برای نخستین بار نیز در نسل سوم کاین، از سیستم تایر تناوبی استفاده کرده است.

با توجه به گزارشاتی که پورشه اعلام کرده است و معمولاً سعی می‌کند این گزارشات محافظه‌کارانه باشد، می‌توان باکمی فکر به این نتیجه رسید که این خودرو توانسته جایگاه خوبی را برای خود به‌دست بیاورد و یک گزینه مناسب برای خرید باشد.

پورشه 911

 

 

 

کابین پورشه 911 با الهام گیری از نسل 1970 به شکل کامل دگرگون‌شده است. نمایشگر لمسی نزدیک به 11 اینچ است؛ 5 دکمه کنترلی برای دسترسی سریع‌تر به تنظیمات تعبیه شده است.  فرمان جدید با دکمه‌های کنترلی، دسته‌دنده متفاوت، ترمز پارک برقی و تجهیزات ایمنی و کمک‌راننده مثل کروز کنترل هوشمند، پنل دیجیتال فرمان با عقربه‌ی مرکزی آنالوگ دور موتور، تشخیص خیس بودن جاده و کنترل خودکار سیستم مدیریت پایداری، دوربین گرمایی دید در شب، ترمز اضطراری خودکار و سه اپ کاربردی از ویژگی‌های جالب نسل جدید 911 هستند.

هر دو مدل کاررا S و کاررا 4S نسل پورشه 992 به پیشرانه 6 سیلندر خطی توربوشارژ 3 لیتر مجهز هستند که در عقب خودرو نصب‌شده است. امکان انتخاب جعبه‌دنده 7 سرعته دستی یا 8 سرعته دو کلاچه نیز وجود دارد. این دو مدل به ترتیب در زمان 7/3 و 6/3 ثانیه صفر تا صد را طی می‌کنند. گشتاور نسل جدید 911 همچنان اعلام‌نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید