تاثیر همه جانبه بر روی گل زده پرسپولیس به پاختاکور

کدخبر: ۲۷۲۰۲۴
اقتصاد نیوز:پرسپولیس دیشب در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در تهران مقابل پاختاکور ازبکستان با تساوی 1بر1 متوقف شد. نکته جالب اینکه در اولین گلی که بودیمیر برای پرسپولیس به ثمر رساند، هر یازده بازیکن پرسپولیس حداقل یک بار توپ را لمس کردند.
تاثیر همه جانبه بر روی گل زده پرسپولیس به پاختاکور

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، بعد از حضور بودیمیر در پرسپولیس پیش‌بینی می‌شد که قرار است با حضور یک مهاجم قدبلند سبک بازی تیم برانکو عوض شده و این تیم بازی بلند را تجربه کند. بودیمیر اما در این چند بازی نشان داد که برخلاف تصور خیلی روی هوا تبحر ندارد و بازی با پایش بهتر است. او اولین گل خودش را هم با همین شیوه به ثمر رساند و تکمیل کننده یک حرکت مدرسه‌ای و زننده یکی از فنی‌ترین گل‌های پرسپولیس بود. گلی که توانست پرسپولیس را از باخت در اولین بازی آسیایی نجات داد و مهاجم کروات را رو سفید کند.

گل پرسپولیسی‌ها از علیرضا بیرانوند و یکی از شروع‌ بازی‌های منحصربه فردش شروع شد. او توپ را بلند برای مهدی ترابی فرستاد و یک پاس دیگر کافی بود تا علیپور در خط حمله خیلی زود صاحب توپ شود. مدافع پاختاکوری‌ها اما نگذاشت تا گل پرسپولیس ساده به ثمربرسد. توپ برگشتی مدافع پاختاکور باز هم به علیپور رسید و حالا نوبت او بود تا حرکت پرسپولیسی‌ها را استارت بزند و با پاس به محمد نادری این کار را انجام داد.

بعد از پاس کاری طولانی و لمس توپ توسط همه بازیکنان پرسپولیس، با پاس کمال کامیابی‌نیا توپ را به سمت راست بردند تا مهدی شیری طراحی حمله را ادامه دهد. بعد از پاس مهدی شیری، بشار رسن توانست توپ را به بودیمیر برساند تا او با یک حرکت زیبا و پا به توپ دروازه پاختاکور را باز کند. بودیمیر  گلی را به ثمررساند در آن همه بازیکنان پرسپولیس سهیم بوده و حداقل یک بار توپ را لمس کرده‌اند.

این همکاری علاوه بر این که باعث شد هواداران پرسپولیس یک گل زیبا را ببینند، نمره قبولی برای بازیکنان تازه‌وارد پرسپولیس بود که توانستند خود را در آسیا نشان داده و برانکو را به آنها بیشتر از قبل امیدوار کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید