تاکید رئیس مجلس ایران برنقش آیت‌الله سیستانی در مهار بحران داعش

کدخبر: ۲۷۲۱۴۹
اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه گسترش همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور و راهکارهای استقرار امنیت پایدار در منطقه و لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین با رئیس مجلس عراق گفتگو کردیم.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با «محمد الحلبوسی» رئیس مجلس نمایندگان عراق دیدار کرد.

در ادامه علی لاریجانی در نشست خبری مشترک با رئیس مجلس نمایندگان عراق گفت: بنده و آقای الحلبوسی یکدیگر را در مذاکرات بین‌المللی دیده‌ایم و صحبت کرده ایم، من با افکار ایشان آشنا هستم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه امروز میان ایران و عراق روابطی در نهایت صمیمیت در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برقرار است.

وی گفت: خوشحال هستیم که بعد از تنش‌هایی که به خاطر وجود جریان‌های تروریستی در عراق به وجود آمده بود، امروز عراق از وضعیت خوبی برخوردار است. این پیروزی نشان داد ملت عراق یک ملت رشید است و از ارتش قوی برخوردار است و حشدالشعبی توانست با قدرت در این فتنه حضور یابد البته نقش حضرت آیت الله سیستانی در این مسئله چشم‌گیر بود.

لاریجانی با بیان اینکه عراق در شرایط فعلی از جایگاه خوبی در منطقه برخوردار است اظهار داشت: امروز در زمینه گسترش همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور همچنین راهکارهای استقرار امنیت پایدار در منطقه گفتگو کردیم.

وی تاکید کرد: مخصوصاً با فشاری که امروز به مردم فلسطین وارد شده لازم است کشورهای منطقه از این مردم مظلوم حمایت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید