معاون بسیج: درگیر یک جنگ تمام عیار در فضای مجازی هستیم

کدخبر: ۲۷۲۳۵۳
اقتصادنیوز: معاون سازمان فضای مجازی بسیج کشور با بیان اینکه درگیر یک جنگ تمام عیار در فضای مجازی هستیم گفت: نظام سلطه در این ارتباط وقت و هزینه سنگینی را سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرهاد نظریان پنجشنبه شب در همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل افزود: بدخواهان ایران اسلامی که با تشدید فشارها به شکل مرتب از سقوط نظام ایران در آستانه چهل سالگی سخن می گفتند اکنون با ناکامی مواجه شده و قصد رسیدن به هدف خویش با خالی کردن دل مردم را دارند.

وی اظهار کرد: نظام سلطه در عرصه رسانه ای به منظور وارونه جلوه دادن حقایق به جنگ روایتگری روی آورده است و گاهی بعضی ها در درون کشور با این روایتگری ها همصدا می شوند.

او افزود: ضریب نفوذ اینترنت در ایران 89 درصد بوده و بیش از 73 میلیون ایرانی از آن استفاده می کنند که این موضوع مسئولیت همه دلسوزان این مرز و بوم را سنگین تر می کند.

نظریان بیان کرد: امسال مردم ایران اسلامی ثابت نمودند که در عرصه های گوناگون به یک جبهه شکست ناپذیر تبدیل شده اند و در عرصه فضای مجازی نیز دشمنان را ناکام گذاشته و از این فناوری نوین در جهت پیشرفت روزافزون کشور و آرامش جامعه استفاده خواهند کرد. 

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل نیز در این همایش طی سخنان کوتاهی گفت : سربازان و فرماندهان جنگ نرم باید با تمام قوا آماده نبرد با بدخواهان ایران اسلامی در این عرصه باشند.

سرهنگ فرهنگ مستعد حصار افزود: دشمن که طی چهار دهه گذشته همه توطئه ها و فشارها علیه انقلاب و این مردم را به کار گرفته و از آنها ناامید شده اکنون با سواستفاده از فناوری های ارتباطی و به خصوص اینترنت و فضاهای مجازی قصد ناامیدی و دلسردی مردم به واسطه وارونه جلوه دادن حقایق و طرح بعضی شبهات را دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید