10 فریم از اشتباهات عجیب مدافعان ماشین‌سازی تبریز مقابل تراکتور

کدخبر: ۲۷۲۳۸۷
تراکتور سازی تبریز دیروز موفق شد تیم همشهری خود یعنی ماشین سازی را با نتیجه 2بر صفر شکست داده تا به صدر جدول نزدیک شود. این دو تیم چون یک مالک مشترک دارند از روزهای قبل سوژه رسانه ها شده بودند.
10 فریم از اشتباهات عجیب مدافعان ماشین‌سازی تبریز مقابل تراکتور

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، بازیکنان ماشین‌سازی باز هم در تقابل با تراکتور تمرکز کافی نداشتند و اشتباهات عجیبی از سوی آن‌ها رخ می‌داد که روی گل‌های بازی هم تاثیرگذار بود.

بازی تراکتورسازی و ماشین‌سازی برخلاف انتظار خیلی پرحاشیه دنبال شد. در دربی تبریز خبری از جنجال نبود و اتفاقا همه حاشیه‌هایش از رابطه دوستانه دو تیم نشات می‌گرفت. از قبل شروع این بازی، ماشین‌سازی پیشنهاد حریف را برای برگزاری مسابقه در یادگار امام تبریز پذیرفت تا صدای اعتراض رقیبان تراکتور بلند شود. اتفاقی که به نظر می‌رسد فشار مضاعفی روش دوش بازیکنان گذاشته بود و همین باعث بروز اشتباهات عجیب از سوی آن‌ها می‌شد. به خصوص اینکه بازی رفت دو تیم هم تحت تاثیر اشتباهات فردی بازیکنان ماشین‌سازی به پایان رسیده بود.

در بازی رفت دو تیم، گل اول مسابقه روی اشتباه مسلم دفاع ماشین‌سازی به ثمر رسید. مدافع ماشین‌سازی توپ را به اشتباه به مهدی‌پور پاس داد تا مهدی‌پور هم با پاسی ساده، گل استوکس را بسازد. 

در دور برگشت هم مدافع ماشین‌سازی بود که پررنگ‌ترین نقش را روی گل تراکتوری‌ها داشت. محمد اهل شاخه بازیکن ابتدای فصل تراکتورسازی، توپی که دخسوس به سادگی در حال مهار آن بود را با یک تکل عجیب از دست او دور کرد تا اشکان دژآگه دروازه خالی حریف را باز کند. البته اهل‌شاخه در ابتدای همین فصل که پیراهن تراکتورسازی را به تن می‌کرد هم در بازی مقابل استقلال انقدر اشتباهات عجیب کرده بود و به استقلال گل تقدیم کرد که در پایان همان هفته، از تراکتورسازی به ماشین‌سازی فرستاده شد.

در روزی که فرناندو دخسوس نمایش خوبی داشت و چند سیو تماشایی ثبت کرد، یک گل بد هم خورد. روی گل دوم تراکتورسازی، دخسوس در محاسباتش برای خروج اشتباه کرد تا استوکس به ساده‌گی دروازه او را باز کند.

صادق رضانیا هم در روز پراشتباه بازیکنان ماشین‌سازی، یک صحنه عجیبی رقم زد. رضانیا که برای اولین بار در این فصل به عنوان بازیکن فیکس بازی می‌کرد و برای اولین بار هم حضور در پست دفاع چپ را تجربه می‌کرد، به قدری نمایش ناامید‌کننده‌ای داشت که در بین دو نیمه تعویض شد. رضانیا در این صحنه در حالی که در کنار توپ قدم برمی‌داشت، آن را دفع نکرد تا دانیال اسماعیلی‌فر از فاصله‌ای خیلی دورتر از راه برسد و توپ را از جلوی پای او بردارد. در ادامه همین حرکت، اسماعیلی و استوکس با حریف دو به تک شدند.

همه اشتباهات بازیکنان ماشین‌سازی در دفاع رخ نمی‌داد. فرشاد سالاروند هافبک تهاجمی این تیم هم بهترین موقعیت تیمش را هدر داد. سالاروند از این فاصله شوتش را حتی در چارچوب هم نزد.

محمدرضا مهاجری هم در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه به تمرکز پایین بازیکنانش اشاره کرد: «قبل از ورود به بحث فنی بازی، باید بگویم یک فشار روانی به تیم ما وارد کردند که تبانی، تبانی، تبانی. در اصل خودشان ضرر کردند و ما هم ضرر کردیم. در 15 دقیقه ابتدایی بازی سه موقعیت گل داشتیم که به دلیل فشار روانی بازیکنانم نتوانستند دروازه خالی را تبدیل به گل کنند. بارها با بازیکنان صحبت کرده بودم، اما تمرکز کافی را نداشتیم. در روزی که می‌توانستیم بازنده نباشیم نتیجه را واگذار کردیم. آقایان با ذهن بیمار خود نمی‌دانم چه هدفی را دنبال می‌کردند، اما امیدوارم حالا آرام شده باشند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید