آملی لاریجانی: گفتند دختر من جاسوس است/ دخترم جایی می‌رفت می‌گفتند از زندان آزاد شدی؟

کدخبر: ۲۷۳۰۰۶
اقتصادنیوز: رییس سابق قوه قضاییه گفت: خدمت رسانی عظیمی در دستگاه قضایی صورت گرفته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، آیت الله آملی لاریجانی در مراسم تودیع و معارفه رییس قوه قضاییه ضمن تبریک به حجت الاسلام رییسی که با ابلاغ مقام رهبری به اصل خودش برگشت، گفت: از خدا می‌خواهم که با عنایت زحماتشان ان‌شاءالله ایشان را موفق بدارد و بتواند ابن بار سنگین را حمل کند که ریاست دستگاه قضایی افضل بر مسئولیت‌های قاضی، بار سنگینی است و بتواند با درایت و صبر این بار را به دوش بکشد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی عظیمی در دستگاه قضایی صورت گرفته است، گفت: رسیدگی به ۱۷ میلیون پرونده کار فوق العاده عظیمی است.

آملی لاریجانی با بیان اینکه آمار پرونده‌ها به معنای درگیر بودن همه خانواده‌ها نیست، گفت: به من گزارش دادند که یک خانمی ۴۰۰ پرونده در دستگاه قضایی ایجاد کرده بود.

مهمترین بخش های اظهارات او به شرح زیر است:

 دختر من جایی می‌رفت می‌گفتند «از زندان آزاد شدی؟» مسئولی که قسم خورده بود قانون اساسی را اجرا کند گفت «دختر من جاسوس نیست، ۶۳ حساب هم ندارم».

گفتم کسی را که تهمت و افترا بزند حلال نخواهم کرد. «کل شیء فعلوه فی‌الزبر و کل صغیر و کبیر مستتر». چرا ما وظیفه خود را در جلسه‌ای که اینگونه افترا می‌زنند، انجام نمی‌دهیم؟ مدیران، این باب را ببندند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید