طرحی جالب بمناسبت بازگشت رسمی زیدان به رئال مادرید

کدخبر: ۲۷۳۱۳۰
اقتصاد نیوز: باشگاه رئال مادرید دیشب اعلام کرد زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی، یک بار دیگر هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت.
طرحی جالب بمناسبت بازگشت رسمی زیدان به رئال مادرید

به گزارش اقتصاد نیوز، مطابق اعلام سایت باشگاه رئال، قرارداد منعقد شده با زیدان تا روز 30 ژوئن 2022 خواهد بود و به این ترتیب او نه به شکل موقت، بلکه با قراردادی بلندمدت به سانتیاگو برنابئو بازگشته است.

زین الدین زیدان 46 ساله در روز 4 ژانویه 2016 هدایت رئال مادرید را به عهده گرفت و در دو فصل و نیم هدایت کهکشانی ها این تیم را به یک قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی سوپرجام اسپانیا، 3 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 2 قهرمانی سوپرجام اروپا و 2 قهرمانی جام جهانی باشگاه ها رساند. زیزو در روز 31 می 2018 و تنها 5 روز بعد از کسب سومین قهرمانی متوالی اروپایی در کیف مقابل لیورپول، به شکلی ناگهانی از هدایت رئال مادرید استعفا کرد. زیدان اکنون بعد از 10 ماه مجددا هدایت رئال را به دست گرفته است.

در سوی مقابل سانتیاگو سولاری سرمربی سابق رئال که از سمت خود برکنار شده در دوران کوتاه حضور خود در این تیم نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد که مهم ترین آنها دو باخت پشت سر هم به بارسلونا در سانتیاگو برنابئو بود.

اما به مناسبت بازگشت زیدان به رئال مادرید سایت مطرح بیلچر ریپورت که طرح های جالبی از اتفاقات روز دنیای فوتبال منتشر می کند اقدام به طرح تصویری جالب از زیدان و سولاری کرد.

این سایت با الهام از ضربه سر معروف زیدان در فینال جام جهانی 2006 و در بازی مقابل ایتالیا که به سینه مارکو ماتزاتزی زده شد این تصویر را طراحی کرده است. در این تصویر نمادین زیدان در حال ضربه به سولاری سرمربی سابق رئال مادرید است.

تصویر از بیلچر ریپورت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید