توییتر کار و کاسبی یک مغازه را سکه کرد!

کدخبر: ۲۷۳۳۱۵
​اقتصاد نیوز:از هفته پیش که ساتاریث بای مغازه دونات فروشی اش را در میسوری تگزاس باز کرد، هر روز ساعت ۲ صبح از خواب بیدار می شد، آستین ها را بالا می زد و مشغول به تهیه دونات می شد به امید اینکه رهگذرها گوشه چشمی به خوراکی های خوشمزه فروشگاهش داشته باشند.
توییتر کار و کاسبی یک مغازه را سکه کرد!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، اما کار و کاسبی آقای بای آنطور که پیش بینی کرده بود خوب پیش نرفت و اهالی محل استقبال خوبی از دونات های آن نداشتند. همین فروش کم باعث شد که بیلی پسر بای برای رونق دادن به کاسبی پدر به قدرت شبکه های اجتماعی متوسل شود و اوضاع را از طریق توییتر به سمع و نظر مخاطبانش برساند.

او در توییت خود چنین نوشت:پدرم غمگین است چون هیچکس برای خرید دونات به مغازه اش نمی آید (اموجی گریه). او این توییت را با تعدادی از عکس های پدرش در حالی که غمگین بود همراه کرده بود.

 

دونات
 

ظرف تنها چند ساعت پست بیلی پربیننده و هزاران مرتبه ریتوییت شد. شمار مراجعان به فروشگاه نیز آنقدر زیاد شد که آنها دیگر نمی توانستند پاسخگوی مشتریان باشند. تا دیروز پیام بیلی در توییتر بیش از ۳۰۰ هزار بار توسط بازیگرانی چون جیمز وودز، اکانت رسمی توییتر و کازی نیستات فیلم ساز ریتوییت و بالغ بر ۶۰۰ هزار مرتبه لایک شد.

 

دونات
نشریه NBC گزارش داده که خبرنگار آن ضمن حضور در فروشگاه آقای بیلی با خیل عظیم مشتریان برای خرید دونات روبرو شده و آنطور که بیلی در تازه ترین آپدیت توییتری خود آورده کلیه اجناس این فروشگاه به فروش رفته اند.ساتاریت بای یک پناهنده اهل کامبوج است که چندین سال پیش به آمریکا مهاجرت کرد و حدودا ۲۰ سال پیش اولین دونات فروشی خود را در کالیفرنیا تاسیس کرد. آنها در ادامه به تگزاس نقل مکان کردند و فروشگاه تازه ای را در آن افتتاح کردند اما شرایط آنطور که میخواستند پیش نرفت.

 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید