یک مقام اطلاعاتی خبر داد:

خط قرمز تایید صلاحیت‌ها در انتخابات 98

کدخبر: ۲۷۳۶۵۰
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده گفت: مردم مطمئن باشند در برخورد با فساد تعارفی نداشته و خط قرمز ما در تأیید صلاحیت ها، فساد یا تخلفات اقتصادی است.
خط قرمز تایید صلاحیت‌ها در انتخابات 98

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی با اساتید حوزه علمیه استان، ضمن شنیدن دغدغه ها و دیدگاه های آنان درباره مشکلات، آسیب ها و نقاط قوت کشور، به بیانیه رهبر انقلاب درباره «گام دوم» اشاره و تأکید کرد: تحلیلِ کاستی‌ها و ظرفیت‌های نظام اسلامی در گام دوم انقلاب ضروری است و در این مسیر جوانان باید پیشگام باشند.

مدیرکل اطلاعات استان با تأکید بر این که سیاست‌زدگی مسئولان، التهاب را در جامعه افزایش می‌دهد، افزود: مسؤولان کشور در 2 سال آینده بر مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم تمرکز می‌کنند و در این مسیر از تخلفات و جرائم افراد چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

وی به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مردم مطمئن باشند در برخورد با فساد تعارفی نداشته و خط قرمز ما در تأیید صلاحیت‌ها، فساد یا تخلفات اقتصادی است.

این مقام امنیتی در بخش دیگری از سخنانش، تحلیلی از ابعاد مختلف فشارهای دشمنان بر مردم کشورمان در 3 حوزه اقتصادی، نظامی و اجتماعی ارائه کرد و افزود: شکست‌های آمریکا در عراق، لبنان، سوریه، یمن، افغانستان، پاکستان و حتی برخی کشورهای دیگر منطقه شرایط را به شکلی رقم زده که سیاست‌مداران آمریکا معترفند ایرانِ امروز، شکست‌ناپذیر است.

وی با اشاره به نگرانی و ترس آمریکایی‌ها از ادامه نفوذ جمهوری اسلامی، در منطقه و دنیا ادامه داد: امروز، ایران اولویت سیاست خارجی آمریکا نیست، بلکه تنها هدف دولت آمریکاست و به‌همین دلیل تمام تصمیمات مقامات آمریکایی برای جلوگیری از ادامه نفوذ ایران در منطقه و دنیا است.

در ابتدای این جلسه، 10 تن از فضلا و مدیران حوزه علمیه استان، نظرات خود را درباره موفقیت‌های نظام و در عین حال آسیب‌های اجتماعی موجود و همچنین اقدامات بایسته در گام دوم انقلاب بیان کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید