دلیل حادثه تروریستی نیوزلند از نگاه یک سناتور استرالیایی؛ وجود مسلمانان در این کشور!

کدخبر: ۲۷۳۷۵۵
اقتصادنیوز: سناتور استرالیایی در بیانیه‌ای عجیب، علت وقوع حمله تروریستی یک سفیدپوستِ نژادپرست در نیوزیلند را مهاجرت مسلمانان به این کشور خواند و اظهارات تندی علیه اسلام و مسلمانان بیان کرد.

به گزارش «اقتصادنیوز» به نقل از فارس، سناتور فریزر آنینگ سناتور استرالیایی در بیانیه‌ای عجیب درباره حمله تروریستی نیوزیلند علت این حمله نژادپرستانه را مهاجرت مسلمانان به این کشور و برنامه مهاجرتی دولت نیوزیلند که به مسلمانان اجازه میدهد وارد کشور شوند خواند!

وی در ابتدای بیانیه خود با بیان اینکه من با هر نوع خشونت در هر جامعه‌ای مخالف هستم، گفت: من همیشه همه اقدامات مسلحانه را محکوم می‌کنم.

فریزر در عین حال گفت: مثل همیشه گروه‌های چپ و رسانه‌ها می‌خواهند ادعا کنند که علت حمله امروز و تیراندازی قوانین مربوط به حمل سلاح و یا دیدگاه‌های مربوط به ملی گرایی است. اغلب آن‌ها سکوت می‌کنند یا درباره «حملات گرگ تنها» و «بیماری روانی» صحبت می‌کنند و هیچ صحبتی از اسلام نمی‌کنند. اما همه این‌ها بی اساس هستند.

وی در ادامه مدعی شد؛ علت واقعی خونریزی در خیابان‌های نیوزیلند برنامه مهاجرتی است که به مسلمانان دیوانه اجازه می‌دهد به نیوزیلند مهاجرت کنند. 

در ادامه این بیانیه جانبدارانه و نژادپرستانه آمده است؛ بگذارید شفاف باشیم، درحالیکه مسلمان‌ها امروز قربانی شدند، اما معمولا آن‌ها خودشان مجرم هستند. در سراسر جهان مسلمانان به اسم اعتقاداتشان مردم را میکشند. واقعیت این است که اسلام مانند ادیان دیگر نیست؛ این مذهبی است که هم ردیف فاشیسم است. آن‌ها مردم را می‌کشند و به خاطر اعتقاداتشان خودشان را سرزنش نمی‌کنند. 

ظهر امروز جمعه به وقت محلی (بامداد به وقت تهران) رسانه‌های نیوزیلندی از وقوع حمله مسلحانه به مسجد «النور» در شهر «کریستچرچ» خبر دادند.

حدود دویست نفر در حال ادای نماز جمعه در این دو مسجد بودند که تروریست‌ها به سمت آن‌ها آتش گشودند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید