تذکر رئیس شورای شهر تهران به خاطر نصب نشدن هواکش های خط 7 مترو

کدخبر: ۲۷۳۸۳۹
اقتصادنیوز: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از نصب نشدن هواکش های میان تونلی در بخشی از خط 7 مترو گفت: به شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک تذکر می دهم زیرا در این زمینه انتظار بیشتری داشتیم و ساخت دو یا سه هواکش میان تونلی کار آسانی بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا محسن هاشمی روز شنبه در آیین بهره برداری از 7،5 کیلومتر از خط 7 مترو با تاکید بر اینکه باید ریال به ریال پول را با اولویت خرج کرد اظهارداشت: در این پروژه هر هواکش 10 میلیارد تومان و تجهیز آن نیز 10 میلیارد تومان هزینه دارد بنابراین با 40 میلیارد تومان می‌توانستیم هواکش های این محدوده را راه اندازی کنیم تا سوء تفاهم ها نیز پیش نیاید.
وی با تاکید بر اینکه باید این موضوع را در اولویت 'ویژه ' قرار دهیم ادامه داد: حتی اگر نیاز شد ما (اعضای شورای شهر) هم می توانیم بیاییم و (برای نصب هواکش های میان تونلی) کمک کنیم.
هاشمی با بیان اینکه فناوری هوارسان (برای سامانه هواکش) بومی است خاطرنشان کرد: تا زمان راه اندازی هواکش های میان تونلی مراقب باشیم اتفاقی رخ ندهد و با توجه به اینکه پیش از این و در زمان افتتاح این خط صحبت هایی در زمینه ایمنی آن شد باید برای گرفتن ظرفیت، خطوط مترو با امکانات راه اندازی شود.
وی افزود: لازمه 22 کیلومتر خط مترو با 22 ایستگاه ساخت پایانه و پست برق فشار قوی است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: از خطی که 6 هزار میلیارد تومان هزینه دارد باید برای انجام بیش از یک میلیون سفر استفاده کرد.
به گفته وی ما مشروعیت را از انتخابات به دست می آوریم اما اگر‌کارآمدی نداشته باشیم مشروعیت از دست می رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید