ارجاع مواد باقیمانده از طرح اصلاح قانون انتخابات به کمیسیون شوراها

کدخبر: ۲۷۴۰۱۴
اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت رفع ابهام مواد باقی‌مانده از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به کمیسیون شوراها ارجاع کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بررسی موارد ارجاعی به کمیسیون شوراها در طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه) قرار داشت.

نمایندگان در جلسات قبلی و در هنگام بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع داده بودند که امروز مصوبات کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به ابهامات موجود مقرر شد که با توجه به ابهامات موجود قرار شد که مجدداً این مواد مورد بررسی قرار گیرد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این باره گفت که ابهامات این طرح باقی‌مانده، نمایندگان هم در اظهارات خود مخالفت‌هایی با مواد این طرح مخالفت‌هایی داشتند که لازم است این طرح مجدداً به کمیسیون ارجاع تا پخته‌تر شود در نهایت نیز با ۱۳۱ رای موافق، ۳۶ رای مخالف و دو رای ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی این طرح به کمیسیون ارجاع شد که یکی از موارد مورد بحث آن درباره تکلیف به احزاب برای اختصاص حداقل یک ششم از سرجمع نامزدهای معرفی شده خود به زنان بود. بند بعدی مورد ابهام نیز درباره موضوع منابع تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید