پنجمین جلسه دادگاه «حسین هدایتی» آغاز شد

کدخبر: ۲۷۴۱۷۴
اقتصادنیوز: پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات «حسین هدایتی» و 10 متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و 10 متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

براساس این گزارش، اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور روز چهارشنبه - ۸ اسفند ماه - به صورت علنی برگزار شد.

در جلسه اول دادگاه، قاضی مسعودی مقام اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق دریافت وام بدون وثیقه و صرف در محل غیر آن را به متهمین این پرونده تفهیم کرد و حسین هدایتی به ارائه دفاعیات خود پرداخت.

در جلسه دوم که روز ۱۳ اسفند ماه برگزار شد نماینده دادستان بر فرار مالیاتی حسین هدایتی تاکید کرد و موسوی نژاد یکی دیگر از متهمان این پرونده به ارائه دفاعیات خود پرداخت.

در سومین جلسه دادگاه نیز که روز یکشنبه -۱۹ اسفندماه- برگزار شد تعدادی از متهمان و وکلای آنها به ارائه دفاعیات پرداختند.‌

چهارمین جلسه این دادگاه نیز در تاریخ ٢۱ اسفندماه برگزار شد و در این جلسه ۴ نفر دیگر از متهمان به همراه وکلای خود دفاعیات خود را ارائه دادند و حسین هدایتی نیز بخشی از آخرین دفاعیات خود را مطرح کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید