امداد رسانی هلال احمر به 2 هزار و 507سیل زده

کدخبر: ۲۷۴۴۵۴
اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت که 2 هزار و 507نفر از آسیب دیدگان سیل در مناطق مختلف استان از خدمات امدادی این جمعیت بهره مند شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بارندگی شدید شبانه روزی که از عصر روز یکشنبه گذشته در مناطق مختلف مازندران شروع به باریدن کرد افزون بر خسارت به واحدهای مسکونی به بخش های کشاورزی و زیربنایی استان نیز آسیب زد.
بارش باران در مازندران که بنا بر گزارش هواشناسی این استان در سی سال اخیر در اواخر زمستان بی سابقه بود، باعث تخلیه تعدادی از روستاها و واحدهای مسکونی حاشیه رودخانه در برخی شهرستان ها از جمله نکاء، جویبار و سیمرغ شد.
علاوه بر آن سطح آب رودخانه های بزرگ از جمله تلار در قائمشهر، تجن در ساری و بابلرود در بابل از حد معمول خود بالاتر آمده و آب در برخی ازمسیرها سرریز و سبب طغیان این رودخانه ها به داخل شهر شد.
مجتبی اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه کانون مهم بحران سیلاب شهرستان سیمرغ بوده است افزود: در48 ساعت گذشته تیم های امدادونجات این جمعیت موفق شدند به 2هزار و 507نفر از متاثرین سیلاب خدمات امدادی لازم را ارائه کنند.
وی افزود :اسکان اضطراری 167نفر،تخلیه آب از 193 واحد مسکونی و رهاسازی 750 دستگاه خودرو از دیگر اقدامات انجام شده است.
اکبری گفت:در این عملیات 80 تیم مجهز امدادی متشکل از 700نفر عوامل امدادی با بکارگیری انواع خودروهای امدادی مشارکت داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید