صهیونیستها در حادثه تروریستی نیوزیلند دست داشتند

کدخبر: ۲۷۴۴۷۱
اقتصادنیوز: نامزد جایزه صلح نوبل و افسر سابق سیا معتقد است مطابق شواهد موجود صهیونیستها در حادثه تروریستی نیوزیلند دست داشته اند.

اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر ؛ برنتون ترنت، ۲۸ ساله، شهروند استرالیا که خود را یکسفیدپوست‌پرست می‌خواند، ظهر جمعه گذشته با حمله به ۲ مسجد در شهر کرایست‌چرچکه دومین شهر بزرگ نیوزیلند است ۵۰ نفر را کُشت و بیش از ۴۰ نفر را مجروح کرد.

«رابرت استیل» نامزد جایزه صلح نوبل و افسر پیشین سازمان سیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حادثه تروریستی نیوزیلند گفت: کاملاً روشن است که اقدام تروریستی نیوزیلند یک عملیات از پیش تنظیم شده تحت عنوانی ساختگی و با همدستی نیروهای محلی بوده، در نتیجه نمی‌خواهم زمان را به این مطلب اختصاص دهم.

وی افزود: در حادثه تروریستی نیوزیلند صهیونیست‌ها دست داشتند. حمله یازده سپتامبر نیز کار صهیونیست‌ها بود، همانطور که حمله به کشتی تجسسی آمریکا در سال ۱۹۶۷ و ترور «جان اف کندی جونیور» کار آنها بود تا راه برای «هیلاری کلینتون» هموار کنند.

استیل در ادامه یادآور شد: این برای ترامپ یک موقعیت سخت است و او در این موقعیت تنهاست.

وی تأکید کرد: جامعه اطلاعاتی آمریکا نه تنها خود کار با ارزشی انجام نمی‌دهد بلکه بعید است صداقت آن را داشته باشد تا آنچه من، «گوردون داف» (Gordon Duff) و احتمالاً «مایکل فلین» می‌گوئیم را به او منتقل کنند. اگر می‌توانستیم می‌گفتیم که پرچم دروغین رژیم صهیونیستی به خاطر واقعیتی که در پشت صحنه آن است باید پایین کشیده شود و سفارت اسرائیل در آمریکا به خاطر اعمال بی رحمانه و خشونت آمیزش باید بسته شود. «دیگر کافیست!».

نامزد نوبل صلح در ادامه گفت: درگیری بین رژیم صهیونیستی و مسلمانان جنگ جهانی سومی است که مدتهاست برای آن برنامه ریزی شده است. ترامپ درست تشخیص می‌دهد که اکنون باید نیروهای آمریکا را از خاورمیانه خارج کند و دو کره شمالی و جنوبی را به توافق برساند و پس از آن اسرائیل و عربستان سعودی را از نظر هسته‌ای خلع سلاح کند ولی تا زمانی که کوشنر و بولتون به طور رسمی در کاخ سفید کار می‌کنند، کاخ سفید در دست دشمن است.

استیل در پایان یادآور شد: من به طور قطع پیش بینی می‌کنم سوریه در اجرای برنامه‌های اعلام شده‌اش برای باز پس گیری بلندی‌های جولان موفق خواهد شد، این منطقه مانند فلسطین به طور غیرقانونی توسط اسرائیل اشغال شده است. دولت آمریکا در دست دشمن است، از پمپئو و بولتون گرفته تا پادشاه کوشنر. اکنون توانایی ترامپ در کنترل نیروهایی که سعی در متوقف ساختن جنگ بین رژیم صهیونیستی و مسلمانان دارند زیر سوال است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید