یک مقام فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

مبلغ قرارداد «کی روش» تسویه شد

کدخبر: ۲۷۴۶۲۳
اقتصاد نیوز: سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: قرارداد «کارلوس کی روش» مربی سابق تیم ملی فوتبال به پایان برسد، از طریق مطالبات فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا حواله شده و با وی از سوی فدراسیون فوتبال ایران تسویه شده است.
مبلغ قرارداد «کی روش» تسویه شد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایرنا ، «ابراهیم شکوری» در خصوص پرداخت مبلغ قرارداد کی روش گفت: متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا راهکاری را برای پرداخت این حواله پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: پیگیری های لازم از طریق فدراسیون فوتبال ایران در خصوص تحقق این امر در حال انجام است.

شکوری اظهار داشت: در هشت سال گذشته تعامل بسیار خوبی بین فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش وجود داشت و فوتبال ایران روزهای خوبی را سپری کرد و به دفعات دل مردم کشورمان شاد شد.

کارلوس کی روش که به مدت هشت سال سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت با حذف از جام ملت ها 2019 به پایان قرارداد خود رسید و در نهایت به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا انتخاب شد.

دیروز شایعاتی در زمینه شکایت کی روش از فدراسیون فوتبال در رسانه ها منتشر شد.

«حمیرا اسدی» رییس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال نیز دو رو گذشته در واکنش به اعلام خبر شکایت کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال تاکید کرد که وی مایل نیست دریافت مبلغ قراردادش با شکایت همراه باشد. 

وی افزود: تمامی هماهنگی های لازم برای پرداخت معوقات سرمربی سابق تیم ملی از حدود 2ماه قبل آغاز شد تا پول پس از حواله، به حساب وی بنشیند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز نتوانسته مبلغ تخصیصی به فدراسیون فوتبال ایران را به حساب کی روش منتقل کند.

اسدی ادامه داد: با این وجود، بدیهی است فرآیند انتقال پول و تلاش جهت رفع مشکل در روزهای آتی و طبق برنامه طی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید