رونق تولید راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است

کدخبر: ۲۷۴۶۵۲
اقتصادنیوز : نماینده ولی فقیه در استان همدان رونق تولید را راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: حمایت از تولیدات داخلی کشور حرکت در مسیر حل مشکلات اقتصادی را سرعت می دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر پنج شنبه با حضور در ستاد اسکان مسافرین نوروزی همدان ضمن تبریک ایام نوروز و تشکر از ارائه خدمات توسط ستاد اسکان در در خصوص نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری گفت: یک دهه است که غالب شعارهایی که توسط مقام معظم رهبری ارائه می‌شود در زمینه اقتصادی است.

آیت‌الله شعبانی افزود: طی سال‌های اخیر علی‌رغم اقدامات و تلاش‌های خوبی که در زمینه اقتصاد در کشور صورت گرفته اما نواقص و ضعف‌های داشته و مشکل اصلی کشور مسائل اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: توجه به تولید، ایجاد اشتغال و نیز معیشت مردم از مسائل اصلی است و باید بیشتر به این امور پرداخت.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه همه ارگان‌ها و همه نهادهای حاکمیتی باید دست به دست هم دهند و رونق اقتصادی را لحاظ کنند، افزود: همه باید با اتحاد و همدلی به ظرفیت‌های داخلی توجه کنند کمااینکه رونق تولید راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از تولید داخلی گفت: در حال حاضر نیازمند توجه همه مردم و حاکمیت برای رونق تولید هستیم و با همدلی و تعامل خوبی که در استان وجود دارد می‌توانیم در حل مسائل اقتصادی به جلو حرکت کنیم.

آیت‌الله شعبانی در ارزیابی ستاد تسهیلات و اسکان نوروزی نیز گفت: خوشبختانه به جنبه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری و اقتصادی در ستاد توجه شده و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی یادآور شد: در بدو ورود متوجه غرفه شهدا شدم که ورودی ستاد به غرفه شهدا مزین شده و باید گفت رفاه و آرامشی که امروز احساس می‌کنیم، مدیون همین شهدا هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید