پیام آیت الله مکارم شیرازی در پی حادثه سیل در شیراز

کدخبر: ۲۷۵۰۹۱
اقتصاد نیوز: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی با ابراز تاسف از حادثه غم انگیز سیل شیراز، بر جبران خسارتهای این حادثه توسط مسئولان و خیران تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا؛ در این پیام که آمده است: حادثه بسیار غم انگیز سیل در شیراز و تلفات و خسارات آن سبب تاسف شدید گردید. اینجانب ضایعات آن را به همه همشهریان عزیز و مهمانان محترم و همه قشرها به خصوص علما تسلیت عرض می کنم و شادی روح درگذشتگان و شفای مجروحان را از خداوند متعال خواهانم.

پیام ادامه یافته است: اکنون باید تمام کوشش مسئولان و خیران محترم متوجه جبران خسارت های وارده باشد و موقع آن رسیده که خیران شهر که بحمدالله عددشان زیاد است، ستادی تشکیل دهند و کمک‌های لازم را جمع آوری کرده و با همکاری مسئولان به جبران خسارت ها بپردازند و همان گونه که قبلا عرض کردم، مردم می توانند از یک سوم وجوهات شرعیه خود برای این کار استفاده کنند.

در این پیام تصریح شده است: در ضمن لازم است مکان های آسیب پذیر که تاکنون مورد غفلت واقع شده مورد بررسی کامل قرار گیرد و اقدام های لازم برای جلوگیری از تکرار این حوادث دردناک انجام پذیرد. پذیرایی محبت آمیز همشهریان محترم از مهمان های عزیز مورد تشکر فراوان است. خداوند یار و نگهدار همه باشد.

در حادثه سیل شیراز در هفته جاری، 18 تن جان خود را از دست دادند و 107 تن نیز مصدوم شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید