هشدار سازمان هواشناسی به لرستانی ها

کدخبر: ۲۷۵۱۱۱
اقتصاد نیوز: مدیرکل هواشناسی استان لرستان با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان از فردا گفت: آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ محمدناصر هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، طی امروز بعدازظهر و امشب با توجه به‌ گذر امواج کم دامنه از روی نوار غرب کشور و نیز رطوبت حاکم بر جو منطقه برای نقاط مختلف استان علاوه بر ابرناکی، بارش‌هایی به‌صورت رگباری همراه با رعدوبرق و وزش باد قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از صبح  پنجشنبه و تا اوایل شب با توجه به ورود یک سامانه بارشی به آسمان لرستان، برای همه نقاط استان رگبار باران، رعدوبرق و گاهی وزش باد نسبتاً شدید را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان عنوان کرد: با توجه به مقدار بارش‌ها، در اغلب نقاط آب‌گرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

و بیان کرد: همراه با این شرایط جوی برای شهرهای سردسیر استان (شمال و شرق)، نواحی کوهستانی، گردنه‌ها و ارتفاعات بارش برف و برای مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید