روحانی در مناطق سیل زده استان گلستان: گلستان را به روز اول باز می‌گر‌دانیم

کدخبر: ۲۷۵۱۲۸
اقتصاد نیوز: رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت تمام توانش را برای کمک به سیل‌زدگان به میدان آورده است، گفت: گلستان را به روز اول باز می‌گر‌دانیم و ‌در کنار شما هستیم.
روحانی در مناطق سیل زده استان گلستان: گلستان را به روز اول باز می‌گر‌دانیم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ حسن روحانی ‌پس از ورود به استان گلستان عازم روستای چن سبلی در شهرستان آق قلا شد و از این منطقه که در اثر سیل و آبگرفتگی دچار خسارت شده بازدید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید با توضیح وزیر کشور و دیگر مسوولان ذیربط در جریان روند اقدامات در راستای امداد رسانی و اسکان موقت مردم و تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکلات و جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این منطقه قرار گرفت.

  حسن روحانی در جمع مردم روستای چن‌سبلی با اشاره به اینکه دولت تمام توانش را برای کمک به سیل‌زدگان به میدان آورده است، گفت: گلستان را به روز اول باز می‌گر‌دانیم و ‌در کنار شما هستیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه روستاها و مناطقی که بر اثر سیل در استان گلستان آسیب دیده را به حالت اول بازمی‌گردانیم و به عنوان دولت وظیفه خود می‌دانیم که در کنار شما باشیم، اظهار داشت: ‌همه روستاها و مناطقی که رنج دیدند را با کمک مردم و با همه توان به حال اول بازمی‌گردانیم.

وی افزود: همه خانه‌هایی که آسیب دیدند را کمک خواهیم کرد تا بازسازی شود و رئیس بنیاد مسکن کشور همراه من است که وی مسئول این کار است و همه خانه‌هایی که آسیب دیدند و یا باید تخریب شوند را حمایت خواهیم کرد تا انجام شود.

رئیس جمهور اظهار کرد: می‌دانم که در غم و رنج و مشکلات هستید اما اصل باران خداوند نعمت است و با اینکه برای همه ما سختی و مشکلاتی را ایجاد کرده اما خداوند جبران خواهد کرد.

حجت‌الاسلام روحانی اظهار کرد: دولت به عنوان خادم شما و نماینده شما وظیفه خود می‌داند که با همه توان کنار شما باشد.

بازدید از مناطق سیل‌زده و شرکت در جلسه ستاد بحران گلستان از برنامه های رئیس‌جمهور است.

وزیر اطلاعات، نیرو، راه و شهرسازی، کشاورزی و شماری از معاونان و مسئولان ملی رییس جمهور را در این سفر همراهی می کنند. گلستان ده روز است درگیر سیل است و آق قلا، گنبدکاووس و گمیشان بیشترین خسارت از سیل را دیده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید