باد و باران در راه مازندران است

کدخبر: ۲۷۵۴۵۵
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امشب تا فردا با شکل‌گیری جریانات شمالی انتظار داریم شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و کوهپایه‌های استان شاهد هستیم.
باد و باران در راه مازندران است

به گزارش اقتصادنیوز، احمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است.

وی افزود: امشب تا فردا با شکل‌گیری جریانات شمالی انتظار داریم شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و کوهپایه‌های استان شاهد هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه فردا شب در ارتفاعات شاهد بارش‌های پراکنده هستیم، اضافه کرد: روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی انتظار داریم شرایط برای بارندگی و وزش باد در آسمان مازندران مهیا شود که وزش باد در برخی مناطق استان نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

اسدی ادامه داد: این وضعیت کماکان تا دوشنبه شب در آسمان مازندران تداوم دارد.

وی یادآور شد: در مناطق سردسیر و ارتفاعات مازندران انتظار داریم شاهد بارش برف باشیم که احتمال اختلال در تردد جاده‌ای وجود دارد و همچنین به‌دلیل بارش برف احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: این سامانه ناپایدار بارشی روز سه‌شنبه به‌تدریج از آسمان مازندران خارج می‌شود که جو نسبتا پایداری حاکم است و در برخی مناطق به‌دلیل شرایط فصلی و جغرافیایی احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

اسدی بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز افزایش موج و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید