کمک هلال احمر ترکیه به سیل‌زدگان ایران

کدخبر: ۲۷۵۵۹۶
مدیر تیم اعزامی هلال احمر ترکیه به ایران گفت: با هماهنگی هلال احمر ایران می‌خواهیم به امدادرسانی خود تا پایان بهبود اوضاع این کشور ادامه دهیم.
کمک هلال احمر ترکیه به سیل‌زدگان ایران

به گزارش اقتصادنیوز، آنیل کوچه‌بال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: پنج دستگاه کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه برای سیل‌زدگان ایران ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه کامیون‌های مذکور با عبور از گذرگاه‌ مرزی گوربولاغ عازم مناطق سیل‌زده در ایران می‌شوند، تصریح کرد: این محموله‌ها شامل 320 تخته چادر، 500 عدد تخت خواب، 100 بسته بهداشتی، یک هزار و 625 تخته پتو، 360 قلم وسایل آشپزخانه و 60 عدد اجاق‌گاز هستند.

مدیر تیم اعزامی هلال احمر ترکیه به ایران خاطرنشان کرد: به اذن الهی کمک‌ها را به سیل‌زدگان خواهیم رساند، ملت ترکیه همواره حامی مظلومانند و از شهروندان خواسته شده به کمپین کمک برای سیل‌زدگان ایران بپیوندند.

کوچه‌بال تصریح کرد: در مرحله نخست برای 320 خانوار مایحتاج اساسی ارسال کردیم و در نظر داریم با هماهنگی هلال احمر ایران به امدادرسانی خود تا پایان بهبود اوضاع این کشور ادامه دهیم.

عصر امروز پنج کامیون حاوی کمک‌های بشردوستانه کشور ترکیه از کمرگ بازرگان وارد ایران شد تا در اختیار سیل زدگان استان‌های مختلف کشور شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید