استاندار اصفهان: پل تخریب شده را ۱۲ ساعته ساختیم؛ تلفات جانی از سیل نداشتیم

کدخبر: ۲۷۵۶۹۹
اقتصادنیوز : استاندار اصفهان گفت:خوشبختانه سیل در استان اصفهان به نحوی مدیریت شد که تلفات جانی نداشته‌ایم اگرچه تخریب‌ها و خساراتی به استان تحمیل کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه بازدید از مناطق خسارت دیده  شهرستان سمیرم با اشاره به مصوبه روز یکشنبه دولت در رابطه با خسارت‌های ناشی از سیلاب در کشور گفت: قرار است که این مصوبه بر تمام استان‌های آسیب دیده از سیل و بارش‌ها تعمیم پیدا کند.

وی با اشاره به پل تخریب شده در مسیر سیور متذکر شد: با توجه به آمادگی خوب ستاد مدیریت بحران استان اصفهان برقراری مسیر ارتباطی این روستا در نخستین زمان ممکن انجام شده و مسیر دسترسی برای مردم آماده شده است.

استاندار اصفهان با تقدیر از مسئولان استانی و شهرستانی در رابطه مواجه با این بحران خاطرنشان کرد: خوشبختانه سیل در استان اصفهان به نحوی مدیریت شد که تلفات جانی نداشته‌ایم اگرچه تخریب‌ها و خساراتی به استان تحمیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات به موقع و سریع مسئولان ستاد بحران شهرستان و استان در مقابله با این موضوع موجب کاهش خسارات مالی و جانی شد.

رضایی با اشاره به تخریب واحدهای مسکونی اداری و برخی مدارس شهرستان خاطرنشان کرد: امروز مسائل و مشکلات موجود در سطح شهرستان و استان در جلسه ستاد مدیریت بحران بررسی، تجزیه و تحلیل خواهد شد و جمع بندی می‌شود تا در حد توان بتوانیم مشکلات و آلام مردم را کاهش دهیم.

وی با اشاره به ساخت پل دسترسی به روستای سیور در کمتر از ۱۲ ساعت در شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: از این قبیل فعالیت‌ها برای رفع مشکلات مردم در سطح استان بسیار انجام شده و امیدواریم با همکاری و همدلی مردم بتوانیم مشکلات باقیمانده را هر چه زودتر رفع کنیم.

رضایی تاکید کرد: با توجه به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است باید مردم و مسئولان دست به دست هم بدهند تا بتوانیم از بروز مشکلات و مسائل دیگر جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به تخریب بخشی از خانه‌های شهرستان که به علت بارش بیش از حد روزهای اخیر رخ داده، گفت: در چارچوب قوانین دولت در صدد جبران خسارت مردم هستیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید