هشدار پلیس؛در منطقه سیل‌زده رانندگی نکنید

کدخبر: ۲۷۵۷۲۸
اقتصادنیوز : رئیس پلیس‌راه استان قزوین با تأکید بر اینکه مردم نباید در منطقه سیل‌زده رانندگی کنند، گفت: در مسیرهای تاکستان به قزوین به‌دلیل ایجاد چاله در برخی نقاط تردد باید با احتیاط و سرعت پایین صورت گیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،سرهنگ بیگلری، رئیس پلیس‌راه استان در توصیه به مردم اظهار کرد: اگر سیل اطراف خودروی شما را فرا گرفت آن را رها کنید و به یک منطقه مرتفع بروید.

وی با تأکید بر اینکه خودرو و وسیله نقلیه، محل امنی در مقابل سیل نیست، تصریح کرد: در بیشتر خودروها ارتفاع ۱۵ سانتی‌متر آب می‌تواند به کف برسد و کنترل آن را مختل کند یا حتی خودرو را متوقف کند؛ اگر وسیله نقلیه شما به علت فرو رفتن در آب یا گِل از حرکت ایستاد فوراً آن را ترک کرده و به جای مرتفع بروید.

رئیس پلیس‌راه استان با بیان اینکه در صورت بالا آمدن سطح آب، باید از توقف در منطقه آب گرفته پرهیز شود، خاطرنشان کرد: هنگام رانندگی مراقب شیب‌ها و پیچ‌های جاده باشید، با دنده سنگین حرکت کنید زیرا در این مواقع، ترمزها در آب به‌خوبی کار نمی‌کنند.

بیگلری  یادآور شد: در مسیرهای تاکستان به قزوین به دلیل ایجاد چاله در برخی نقاط باید تردد با احتیاط و با سرعت پایین صورت گیرد.

  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید