پایان سفر جهانگیری به مناطق سیل‌زده

کدخبر: ۲۷۵۷۵۲
اقتصادنیوز : معاون اول رئیس جمهور پس از سه روز سفر به مناطق درگیر سیل در غرب و جنوب غرب کشور، به تهران بازگشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداو سیما ، اسحاق جهانگیری در سفر سه روزه خود به استان های کرمانشاه، لرستان و خوزستان با بازدید از مناطق سیل زده سه استان، در جلسات ستاد مدیریت بحران استان های کرمانشاه ، لرستان و خوزستان شرکت کرد و دستورات لازم را خطاب به استانداران، فرمانداران و سایر مقامات استانی صادر کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با بازدید از مناطق سیل زده ، با مردم این مناطق دیدار کرد و ضمن ابراز همدردی، بر لزوم تسریع مقامات استانی برای جلوگیری از بحران انسانی و اهمیت حفظ جان و زندگی انسان ها در مقابل خطرات ناشی از سیل تاکید کرد.

جهانگیری همچنین با تاکید مجدد بر ضرورت جبران خسارت های مادی و مالی مردم و کشاورزان، ابراز امیدواری کرد شیرینی بارش رحمت الهی با تلخی داغ مرگ هموطنان، جایگزین نشود و تلفات انسانی و خسارات مادی، با تدابیر اندیشیده شده، به حداقل ممکن برسد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از همکاری و بسیج امکانات همه دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی، امدادی و بسیج مردمی و عموم مردم ایران در جریان سیل اخیر تشکر و ابراز امیدواری کرد : این سیلاب که ۲۴ استان کشور را درگیر کرده، به نماد همدلی و اتحاد همه مردم ایران تبدیل شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید