واکنش ظریف به درگذشت جمشید مشایخی

کدخبر: ۲۷۵۸۰۴
وزیر امور خارجه در پی درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما،تلویزیون و تئاتر در پیامی گفت که این هنرمند عمر خود را در راه هنر فاخر، متعهد و مردمی سپری کرد.
واکنش ظریف به درگذشت جمشید مشایخی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محمد جواد ظریف درگذشت مشایخی را به خانواده ایشان و جامعه هنری ایران تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت وزیر امور خارجه کشورمان که در فضای مجازی به مناسبت درگذشت این بازیگر پیشکسوت منتشر شده، آمده است: «خبر درگذشت هنرمند مردمی و محبوب مرحوم استاد جمشید مشایخی موجب تأثر گردید.

این ضایعه بزرگ را به خانواده آن مرحوم، جامعه هنری کشور و مردم شریف و هنرپرور ایران تسلیت گفته، رحمت الهی برای آن فرهیخته ارجمند که عمری را در راه هنر فاخر، متعهد و مردمی سپری کرد از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.»

این هنرمند ایفاگر نقش‌های ماندگاری در تئاتر وسینما و تلوزیون بوده است که از جمله آنها می‌توان به فیلم‌های «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدر بزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده ۵۹» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی ( ع) »، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» اشاره کرد.

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون سه شنبه شب ساعت 21 در سن 85 سالگی براثر کهولت سن و بیماری در بیمارستان عرفان درگذشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید