تولید موتورسیکلت 13 هزار دلاری +عکس

کدخبر: ۲۷۶۰۲۶
اقتصاد نیوز:شرکت لایتنینگ مدل اولیه یک موتورسیکلت برقی را تولید کرده که 13 هزار دلار قیمت دارد و با یک بار شارژ 115 کیلومتر را با سرعت بالا طی می کند.
تولید موتورسیکلت 13 هزار دلاری +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، شرکت لایتنینگ مدل اولیه یک موتورسیکلت برقی را تولید کرده که 13 هزار دلار قیمت دارد و با یک بار شارژ 115 کیلومتر را با سرعت بالا طی می کند.

در صورت استفاده از این موتورسیکلت برای حرکت با سرعت پایین، می توان با یک بار شارژ 160 کیلومتر را با استفاده از آن طی کرد.

علاوه بر این امکان نصب یک بسته باتری اضافی بر روی این موتورسیکلت وجود دارد که در این صورت می توان از آن برای پیمودن مسافتی در حدود 300 کیلومتر با یک بار شارژ بهره برد.

شرکت سازنده امیدوار است این موتورسیکلت را در ماه جولای آینده آماده عرضه به بازار کند. باتری 10 کیلووات ساعتی این موتورسیکلت همراه با یک موتور برقی خاص عرضه می شود که از یک سیستم گردش آب مایع برای خنک کردن خود بهره می گیرد.

موتورسیکلت یادشده 205 کیلوگرم وزن دارد و حداکثر سرعت آن به 220 کیلومتر در ساعت می رسد. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ باتری موتورسیکلت یادشده بین دو تا سه ساعت است. البته بخش اعظم باتری آن در وضعیت شارژ سریع در عرض مدت 35 دقیقه شارژ می شود.

موتورسیکلت برقی 13 هزار دلاری با یک بار شارژ 160 کیلومتر طی می کند

شرکت سازنده قصد دارد یک مدل گران قیمت تر از این موتورسیکلت برقی را با باتری 20 کیلووات ساعتی نیز عرضه کند. محصول مذکور 20 هزار دلار قیمت دارد و با یک بار شارژ قادر به پیمودن 240 کیلومتر در جاده های خارج از شهر و 320 کیلومتر در خیابان های داخل شهر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید