گاز تمام استان‌های سیل زده وصل شد

کدخبر: ۲۷۶۱۶۹
اقتصادنیوز: سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به آماده باش کامل نیروهای شرکت ملی گاز، گفت: گاز تمامی شهر‌ها و روستا‌های کشور که امکان گازرسانی به آن‌ها وجود دارد وصل شده است.
به گزارش اقتصادنیوز؛ مجید بوجارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین شرایط گازرسانی به استان‌های سیل زده کشور گفت: گاز تمامی شهر‌ها و روستا‌های کشور که امکان گازرسانی به آن‌ها وجود دارد وصل شده است.
 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون قطعی یا اختلالی در شبکه سراسری و خطول لوله گزارش نشده، گفت: تنها در استان لرستان به دلیل جاری شدن سیل ۷ روستا تخریب و خالی از سکنه شده که به این روستا‌ها نیز امکان گازرسانی وجود ندارد.
 
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در ادامه به گازرسانی به استان خوزستان اشاره و افزود: در این استان با وجود آبگرفتگی در تعدادی از ایستگاه‌ها، مشکلی در گازرسانی وجود ندارد که این شرایط در سایر استان‌ها با شرایط مشابه نیز گزارش شده است.
 
بوجارزاده تصریح کرد: تخریبی در تجهیزات گازرسانی در اثر سیل اخیر صورت نگرفته و تنها برخی خطوط به دلیل رانش زمین یا سایر شرایط محیطی به صورت موقت آسیب‌هایی را دیدند که این موضوع با حضور به موقع همکاران شرکت ملی گاز بلافاصله برطرف و خللی در بحث گازرسانی ایجاد نشد.

وی اظهار کرد: همکاران شرکت ملی گاز به ویژه در استان‌های دارای تنش و سیلاب از ۲۷ اسفند ماه تاکنون در آماده باش کامل بوده و همچنان ادامه دارد. 

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران ضمن تشکر از هموطنان که با صبر و حوصله همکاری‌های لازم را داشته‌اند، بیان کرد: مشترکین گاز در تمام استان‌ها در صورت مشاهده هر گونه اختلالی در شبکه می‌توانند با شماره ۱۹۴ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید