احساس خطر نتانیاهو از نظرسنجی در مورد نتیجه انتخابات پارلمانی

کدخبر: ۲۷۶۱۹۶
اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نتایج نظرسنجی اخیر در مورد انتخابات پارلمانی در سرزمین های اشغالی احساس نگرانی کرده و آن را خطری برای حزب راست این رژیم می داند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تنها چند روز به انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی باقی مانده است؛ دیروز (جمعه) آخرین نظر سنجی در مورد نتایج این انتخابات در سرزمین های اشغالی برگزار شد و حزب متحد آبی و سفید را بالاتر از حزب لیکود برای کسب کرسی های پارلمان این رژیم نشان داد.
این نظر سنجی از شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد و آخرین نظر سنجی در این مورد برای تشکیل بیست و یکمین دوره از پارلمان رژیم اسرائیل است.
نتانیاهو عصر جمعه به خبرنگاران گفت گه حزب راست اسرائیل در خطر از دست دادن قدرت در انتخابات پارلمانی 9 آوریل (20 فروردین) است. 
نتانیاهو که احساس ترس و نگرانی نسبت به از دست دادن قدرت دارد، با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از رای دهندگان خواست تا به حزب لیکود رای دهند و گفت که رقبا می توانند بلوک دست راست را شکست دهند.
وی در جریان سخنرانی برای فعالان سیاسی حزب لیکود، رای دهندگان در سرزمین های اشغالی را ترغیب به حمایت از حزب راست حتی احزاب کوچکتر در روز انتخابات کرد و افزود در غیر اینصورت دولت چپگرا با رهبری حزب متحد آبی و سفید تشکیل خواهد شد.
از سوی دیگر «یائیر لاپید» مرد شماره 2 ائتلاف 'آبی و سفید' رژیم صهیونیستی با 'امانوئل مکرون' رئیس جمهوری فرانسه در شامگاه روز جمعه دیدار کرد.
نظرسنجی های شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان می دهد که احزاب راست و افراطی در مجموع 66 کرسی و احزاب چپ، میانه رو و اعراب در مجموع 54 کرسی پارلمان این رژیم را از آن خود خواهند نمود.
براساس این نظر سنجی، 37 درصد ترجیح می دهند بنی گانتس رهبر حزب آبی و سفید مقام نخست وزیری رژیم صهیونیستی را کسب کند و 46 درصد ترجیح می دهند تا نتانیاهو به کار خود در کابینه رژیم صهیونیستی ادامه دهد. 
در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی احزاب به کنست راه پیدا می کنند و نخست وزیر از میان اشخاص قدرتمند احزاب انتخاب می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید