تقصیر عجیب هوادارن استقلال !

کدخبر: ۲۷۶۴۷۰
اقتصاد نیوز:استقلال با از دست دادن شانس قهرمانی و همچنین وضعیت نامناسبی که در لیگ قهرمانان آسیا دارد، روز‌های بحرانی را سپری می‌کند. از وینفرد شفر به خاطر دربی خیلی انتقاد شد و اینکه او باید علاوه بر اتخاذ تاکتیک مناسب، جلوی حواشی‌ها را هم می‌گرفت.
تقصیر عجیب هوادارن استقلال !

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از میزان، در صورت ادامه ناکامی‌های استقلال، قطعا فصل بعد باید اتفاقات دیگری بیفتد، اما قرارداد سال بعد وینفرد شفر به گونه‌ای است که اگر باشگاه اقدام به فسخ قرارداد کند، چیزی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان ضرر خواهد کرد. در این میان، بد نیست بدانید که مدیران پیشین استقلال که با شفر قرارداد بستند، هواداران را عامل این اتفاق می‌دانند نه خودشان را.

در روزی که استقلال در فینال جام حذفی با خونه‌به‌خونه بابل بازی داشت، شرایط برای شفر متفاوت بود، او دربی را برده بود، نیم فصل دوم رویایی با استقلال سپری کرد و همراه این تیم به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا رفت. شفر خواستار قرارداد دو ساله با افزایش چشمگیر مبلغ قراردادش به نسبت ۶ ماهه نخست بود.

در آن روزها، هواداران استقلال به شدت به باشگاه فشار وارد می‌کردند که چرا قرارداد شفر تمدید نمی‌شود. در نهایت، مدیران استقلال تن به خواسته شفر داده و پسرش هم قرارداد سنگینی به نسبت آنالیزور بودنش بست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید