موردی که سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران را لو می دهد

کدخبر: ۲۷۶۶۵۳
اقتصاد نیوز: فدراسیون فوتبال کشورمان پس از پایان کار با کی روش تلاش هی زیادی برای یافتن بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی انجام داده است که در این خصوص برخی از رسانه ها هروه رنار سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال مراکش را سرمربی آینده تیم ملی معرفی می کنند.
موردی که سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران را لو می دهد

به گزارش اقتصاد نیوز، محمود اسلامیان نایب رییس فدراسیون فوتبال چند روز پیش اعلام کرد سرمربی تیم ملی انتخاب شده، اروپایی است و در اواخر فروردین ماه معرفی خواهد شد.در همین حال حضور هروه رنار فرانسوی در بازی ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا که مدتی پیش برگزار شد این شایعه را قوت بخشید که وی سرمربی آینده تیم ملی خواهد بود.در این حال فداسیون فوتبال مراکش اعلام کرد در حال مذاکره با این مربی است تا او را برای عقد قرارداد جدید متقاعد کند. اما انتشار خبری در مورد تیم ملی مراکش این فرضیه که رنار سرمربی آینده تیم ملی ایران خواهد بود را قوت بخشیده است.

تیم ملی فوتبال مراکش در حالی خود را آماده حضور در مسابقات جام ملت‌های آفریقا 2019 می‌کند که مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور در فکر یافتن جانشینی برای اِروی رنار هستند. روزنامه «الصباح» مراکش مدعی شد جانشین این سرمربی فرانسوی ممکن است تا چند ماه آینده مشخص شود. بر اساس این گزارش مدیران فدراسیون فوتبال مراکش به ژوزه مورینیو پیشنهاد سرمربیگری شیرهای اطلس را داده‌اند، هرچند این سرمربی پرتغالی به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

«الصباح» خبر داد، سران فدراسیون فوتبال مراکش اکنون وضعیت وحید حلیلهودزیچ، سرمربی کنونی نانت فرانسه را زیرنظر دارند، کسی که سابقه هدایت راجا کازابلانکا مراکش را در کارنامه‌اش دارد. حلیلهودزیچ بوسنیایی که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال الجزایر در جام جهانی 2014 برزیل را دارد، اکنون در صدر لیست کاندیداهای موردنظر سران فدراسیون فوتبال مراکش قرار دارد. زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی هم نامش در این لیست دیده می‌شود.

چند روز پیش یکی از اعضای فدراسیون فوتبال مراکش در واکنش به شایعه مذاکره با لوران بلان، سرمربی فرانسوی پیشین پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی کشورش گفته بود: «اروه رنار تا سال 2020 با این فدراسیون قرارداد دارد و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مراکش به جایگزین او فکر نمی‌کند».

رنار 50 ساله که شایعه حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نیز مطرح است و حتی گفته می‌شود فدراسیون فوتبال ایران با رنار به توافق رسیده، تا کنون نسبت به شایعات مطرح شده سکوت کرده و گفته که تمرکزش روی مسابقات جام ملت‌های آفریقا 2019 است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید