مصدومیت مشکوک و عجیب فوتبالیست ایرانی

کدخبر: ۲۷۶۶۹۸
اقتصاد نیوز:بازیکن ایرانی پس از پوشیدن پیراهن ردینگ انگلیس، از هفته سیزدهم این رقابت‌ها تاکنون که هفته چهلم هم به اتمام رسیده همچنان مصدوم است.
مصدومیت مشکوک و عجیب فوتبالیست ایرانی

به گزارش اقتصاد نیوز، سعید عزت‌اللهی پس از پوشیدن پیراهن ردینگ انگلیس، در چهار بازی متوالی چمپیونشیپ به میدان رفت ولی از هفته سیزدهم این رقابت‌ها تاکنون که هفته چهلم این رقابت ها هم به اتمام رسیده همچنان مصدوم است و احتمال دارد حتی تا پایان این فصل هم برای تیم پل کلمنت به میدان نرود.

عزت اللهی مهر ۹۷ و در جریان تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با بولیوی از ناحیه کشاله ران دچار پارگی شد و به همین دلیل حتی فرصت حضور در جام ملت های آسیا را از دست داد.

از زمان آغاز مصدومیت هافبک دفاعی تیم ملی کشورمان حدود ۶ ماه می گذرد و او همچنان مشغول گذراندن دوران نقاهت است. آسیب دیدگی عجیبی که فرصت همراهی تیم ملی در جام ملت های آسیا و حضور در ترکیب آبی و سفیدها (لقب تیم ردینگ) را از عزت اللهی گرفت. 

یاران عزت اللهی اکنون وضعیت خطرناکی در جدول رقابت های چمپیونشیپ انگلیس دارند. این تیم تا هفته چهلم با ۴۰ امتیاز در جایگاه بیست و یکم قرار گرفته و تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

تیم ردینگ با هدف تقویت خط میانی اش هافبک سابق تیم های روستوف و آمکار پرم را جذب کرد اما تقریبا می توان گفت او این فصل لیگ چمپیونشیپ را از دست می دهد. سعید به طور قرضی از روستوف به ردینگ پیوست و با این اوضاع ، تیم انگلیسی با توجه به ضرری که با جذب هافبک تیم ملی کشورمان کرد، بعید است قراردادش با این تیم دائمی شود و احتمالا فصل آینده هم روسیه باز می گردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید