پیکه و مسی عامل مسدود کردن خیابانهای شهر منچستر! +عکس

کدخبر: ۲۷۶۸۸۰
اقتصاد نیوز: در دور یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانالن اروپا امشب یک بازی جالب و مهیج در انگلیس بین دو تیم منچستر یونایتد و بارسلونا برگزار خواهد شد.
پیکه و مسی عامل مسدود کردن خیابانهای شهر منچستر! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از فوتبالی، مسئولان شهر منچستر از چند روز پیش آماده استقبال از کاروان بارسلونا بودند. ارنستو والورده و شاگردانش دیروز صبح عازم انگلیسشدند تا امشب و در دوررفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد به میدان بروند.

جدال رفت این دو تیم در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد و مقامات شهر منچستر درحال آماده سازی تمام مقدمات میزبانی از این بازی حساس، هستند.

گری لینکر بازیکن سابق بارسلونا در صفحه رسمی اش در توئیتر تصویر بامزه ای را منتشر کرده که تصویر پنلی در شهر منچستر است و برروی آن پیغام و اطلاعات جالب توجهی درمورد ساعت برگزاری این بازی، به اضافه جمله ای بانمک به چشم می خورد. روی این پلاکارد نوشته شده:«منچستریونایتد- بارسلونا؛ اولدترافورد, چهارشنبه ساعت 20»

پیکه و مسی و مسدود کردن خیابانهای شهر منچستر

و در ادامه این عبارت را می بینیم:«Pique time will be Messi» این درحقیقت نوعی بازی با کلمات است که مسئولان سازمان ترافیک شهر منچستربرای اطلاع رسانی به شهروندانشان برگزیده اند. در این پیغام نام دو ستاره ارزشمند نام بارسلونا، یعنی پیکه و مسی دیده می شود که البته این دو نام جایگزین کلماتی با دیکته ای مشابه و معنادار دراین جمله هستند.. جمله درست این است:«Peak time will be messy» به معنای آنکه دقیقا در این زمان، اوضاع بهم ریخته خواهد شد( ازنظر ترافیکی) و آنها بدین ترتیب درمورد احتمال وقوع مشکلات ترافیکی در هنگام برگزاری دیدار دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد هشدار داده اند.

 

در ادامه توصیه ای هم به شهروندان شهر منچسترارائه شده:« بهتر است از ترام یا اتوبوس استفاده کنید» مشکلات ترافیکی در اطراف ورزشگاه اولدترافورد اتفاق تازه ای نیست و حضور بارسلونا در این ورزشگاه و جدال سرنوشت ساز این دو تیم، ممکن است باعث شدیدترشدن این ترافیک نیز بشود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید