احتمال نام گذاری یک استادیوم بنام کریستیانو رونالدو

کدخبر: ۲۷۶۹۱۳
اقتصاد نیوز:کریستیانو رونالدو از باشگاه اسپورتینگ لیسبون به دنیای فوتبال معرفی شد و حالا ممکن است نام استادیوم این باشگاه بنام این ستاره تغییر کند.
احتمال نام گذاری یک استادیوم بنام کریستیانو رونالدو

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از طرفداری، مسئولان باشگاه اسپورتینگ لیسبون می خواهند نام ورزشگاه شان را تغییر دهند. گفته می شود آنها می خواهند از نام ستاره سابق شان، کریستیانو رونالدو استفاده کنند.

به گزارش O Jogo، رونالدو محصول آکادمی این باشگاه است و 31بازی برای تیم اصلی اسپورتینگ در فصل 2002-2003 انجام داده است. ورزشگاه استادیو خوزه آلوالاده در سال 2003 ساخته شد و رونالدو هیچ وقت یک بازی رسمی در آن نداشت. اما اولین بازی او در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه جدید، تاثیر شگفت انگیزی در دوران فوتبالش گذاشت: این بازی بین اسپورتینگ لیسبون و منچستریونایتد برگزار شد. بعد از این دیدار بود که شیاطین سرخ ترغیب شدند رونالدو را به خدمت بگیرند.

به خدمت بگیرند.

استادیو خوزه آلوالاده

حالا به نظر می رسد مسئولان باشگاه اسپورتینگ به دنبال تغییر نام ورزشگاه هستند. نام استادیو خوزه آلوالاده CR7 به عنوان یکی از گزینه ها مدنظر قرار گرفته است. گویا باشگاه می خواهد ارتباط با برند رونالدو را حفظ کند و آنها معتقدند با چنین اقدامی می توانند از نظر بازاریابی در آسیا و خاور میانه وضعیت بهتری پیدا کنند. البته هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. شنیده ها از نزدیکان باشگاه نشان می دهد که این طرح هنوز در فاز اولیه است. در کل، تغییر نام ورزشگاه به خاطر دلایل تجاری، حرکت معمولی در پرتغال نیست اما شاید اسپورتینگ بخواهد در این راه پیش قدم باشد و از نام یکی از مشهورترین و بزرگ ترین ستاره های دنیای فوتبال استفاده کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید