همکاری مجلس و دولت برای تدوین لایحه علیه آمریکا

کدخبر: ۲۷۷۰۰۱
اقتصادنیوز: نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: آمریکا تاکنون ۲۶۰ طرح و لایحه علیه ایران به تصویب رسانده از این رو مجلس نیز با همکاری دولت اقدام به آماده‌سازی طرح و لوایحی علیه آمریکا می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حسین مقصودی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا، اظهار داشت: قطعا مجلس مصوباتی جهت افزایش اعتبار مالی سپاه پاسداران خواهد داشت و نمایندگان از سپاه حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در پی عمل مسئولان کاخ‌سفید فرماندهان نظامی و وزیر دفاع آمریکا ابراز نگرانی کردند، افزود: این موضوع نشان دهنده عملکرد نابخردانه و عجولانه ترامپ بود، ضمن اینکه انتخاب این روز یعنی روز پاسدار برای این اقدام نیز بیانگر مغرضانه بودن آن است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با یادآوری اینکه آمریکا تا کنون 260 طرح و لایحه علیه ایران به تصویب رسانده از این رو مجلس نیز با همکاری دولت اقدام به آماده سازی طرح و لوایحی علیه آمریکا خواهد کرد، ادامه داد: امروز همه مسئولان نظام و حتی فرماندهان ارتش نیز باید به صورت عملی از سپاه حمایت کنند.

مقصودی اضافه کرد: اگر سپاه نبود کشور نبود و این نیرو چنانچه در جنگ نظامی حضور داشت در جنگ‌های دیگر از جمله اقتصادی و فرهنگی نیز حاضر شد و در کنار مردم بود و امروز نیز در جریان بلایای طبیعی با قوت در کنار ملت ایران ایستاده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: این اقدام مسئولان کاخ سفید باعث شد کسانی که منتقد سپاه بوده و از آن فاصله داشتند از هر جریان سیاسی دوباره به دامن سپاه باز گردند و همدلی جدیدی میان مسئولان و مردم ایجاد شود؛ لذا ما از سپاه حمایت می‌کنیم که از بدنه مردم است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید