واکنش مولوی عبدالحمید اقدام آمریکا علیه سپاه

کدخبر: ۲۷۷۰۲۰
اقتصادنیوز: مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان سپاه پاسداران را یک ارگان انقلابی و برخاسته از بطن مردم دانست و اقدام آمریکا در قرار دادن نام این ارگان را در لیست گروه‌های تروریستی محکوم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز از پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه دارالعلوم مکی اهل سنت زاهدان؛ مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روز چهارشنبه در همایش مشترک دانش‌آموختگی مدارس دینی مظهرالعلوم سرسوره و بدرالعلوم پسکوه از توابع شهرستان سیب‌ وسوران با تبریک روز پاسدار اظهار داشت: سپاه یک ارگان انقلابی و برخاسته از ملت و مردم است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران هشت سال از تمامیت ارضی کشور دفاع و در این راه شهیدان زیادی تقدیم کرد، افزود: سپاه پاسداران امروز به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است.

امام‌جمعه مسجد مکی اهل ‌سنت زاهدان ادامه داد: ما این اقدام آمریکا را که تمام ارگان سپاه را به‌ صورت مجموعی و کلی تحریم کرده و جزو گروه‌های تروریستی قرار داده است به شدت محکوم می‌کنیم.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان تصریح کرد: آمریکایی‌ها نباید این کار را می ‌کردند.

مولوی اسماعیل زهی ادامه داد: بهترین راه گفتمان است و آمریکایی‌ها هم باید با گفتمان مشکلات و مسائل‌شان را حل کنند.

وی ادامه داد: افزایش تحریم و تنش به نفع ملت ایران و تمام ملت‌های منطقه که از یکدیگر سود می‌برند نیست، تمام ملت‌ها از تحریم ایران توسط آمریکا متضرر شده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید