خداحافظی کاپیتان ملوان بندرانزلی از دنیای فوتبال

کدخبر: ۲۷۷۱۰۸
اقتصادنیوز : پژمان نوری کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از پیروزی تیمش در برابر آلومینیوم اراک در بازی امروز، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته سی و یکم این رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم آلومینیوم اراک بود که توانست با نتیجه 2 بر یک، تیم میهمان را با شکست بدرقه کند.

در پایان این دیدار پژمان نوری کاپیتان ملوانان با بوسیدن چهارگوشه زمین مسابقه در میان تشویق هواداران از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

وی در مصاحبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد که در کنار تیم ملوان می ماند اما می خواهد دوره های عالی مربیگری فوتبال را طی کرده تا در آینده بتواند در کادر فنی ملوانان به تیم خدمت کند.

پمان نوری متولد شهر رضوانشهر و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است که سابقه عضویت در تیم‌های شهرداری رضوانشهر، ملوان بندرانزلی، پگاه گیلان، پرسپولیس تهران ،الامارات امارات متحده عربی ، استقلال تهران و خونه به خونه بابل را در کارنامه دارد و نائب قهرمانی جام حذفی با ملوان در فصل 90-89 ، نائب قهرمانی جام حذفی با پرسپولیس تهران در فصل 85-84 ، قهرمانی لیگ برتر با پرسپولیس در فصل 87-86 و حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تیم استقلال تهران در فصل 91-92 از افتخارات این بازیکن ملی پوش ملوان بندرانزلی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید