نیوزویک بررسی کرد؛

ماجرای بوسیدن دست ملانیاترامپ توسط ملک‌سلمان و دروغ ترامپ

کدخبر: ۲۷۷۳۲۳
اقتصادنیوز؛ هفته‌نامه نیوزویک با استناد به تصاویر ویدئویی، ادعای دونالد ترامپ که گفته بود، در سفرش به ریاض پادشاه سعودی چند بار دست ملانیا ترامپ را بوسیده است را دروغ دانست.
ماجرای بوسیدن دست ملانیاترامپ توسط ملک‌سلمان و دروغ ترامپ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا اخیرا مدعی شده بود که «ملک سلمان» پادشاه سعودی در جریان سفرش به ریاض، دست «ملانیا ترامپ» همسر وی را گرفته و چندین بار بوسیده است. رئیس‌جمهور آمریکا در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده است که فیلم‌های موجود از این دیدار نشان می‌دهد که این دو فقط با هم دست داده‌اند.

ملانیا ترامپ

نیوزویک با استناد به کتابی که  روز سه‌شنبه منتشر شده است در این مورد نوشت که ترامپ پارسال این اظهارات را در هتل ترامپ گفت. وی از سفری که ماه می سال ۲۰۱۷ به عربستان داشت برای نمایندگان، مقامات منتخب و خیرینی که در این نشست حضور داشتند، تعریف کرد و گفت که چطور پیشتر «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در برابر ملک سلمان خم می‌شد اما او شخصا چنین کاری نکرد. وی سپس درباره همسرش هم گفت که یکی از همراهان به ملانیا گفته بود که  اگر او دستش را دراز کند، ملک سلمان دست او را نخواهد گرفت.

در کتاب آمده؛ ترامپ گفته است که ملک سلمان پایین هواپیما منتظر او بود. در حالی که زمان اوباما، پادشاه سعودی در محلی که دارای سیستم تهویه هوا بود منتظر رئیس‌جمهور آمریکا می‌ماند و افزود: «من از هواپیما پیاده شدم و با او دست دادم (اما) خم نشدم و ملانیا هم دستش را جلو آورد. به یاد داشته باشید که آنها به ما گفته بودند که با او دست نخواهند داد. (ملک سلمان) دست ملانیا را گرفت و چندین بار بوسید... و من گفتم هی  پادشاه، سه بار بوسیدن کافی است!»

ویدئوهای موجود  نشان می دهد که ملانیا ترامپ و پادشاه سعودی فقط با هم دست داده‌اند.کاخ‌سفید تاکنون به آنچه در این کتاب آمده، واکنش نشان نداده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید