بی‌اطلاعی روحانی از عدم پرداخت خسارات سیل 95

کدخبر: ۲۷۷۳۷۵
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور از پرداخت نشدن خسارت سیل سال 95 به دلیل پیچ‌وخم‌های اداری مطلع نبود و در جلسات گذشته دولت از این موضوع مطلع شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور امروز در بازدید از مردم سیل‌زده شعیبیه شوشتر، اظهار کرد: هدف از سفر و حضور در منطقه مشاهده و بررسی مشکلات مردم است که پس از انتقال به رئیس‌جمهور مورد بررسی بیشتر قرار بگیرند.

وی افزود: با توجه به سیل اخیر و خسارات وارد شده به مردم، دولت در فکر تجهیز منابع برای پرداخت خسارات و حل مشکلات است و دولت در کنار مردم است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به خسارت سیل سال 95، عنوان کرد: رئیس‌جمهور از پرداخت نشدن خسارت سیل سال 95 به دلیل پیچ‌وخم‌های اداری مطلع نبود و در جلسات گذشته دولت از این موضوع مطلع شد.

وی افزود: رئیس‌جمهور پس از اطلاع از موضوع خسارت سیل سال 95 بلافاصله به سازمان برنامه‌وبودجه دستورات لازم برای پرداخت خسارات را ابلاغ کردند.

امیری گفت: موضوع بیکاری مردم منطقه در اولویت بعدی قرار دارد و درحال حاضر حل مسائل مربوط به سیل در اولویت اول برای دولت است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید