عضو فراکسیون مستقلان: برخی به جای بیان انتقاد از دولت در حال انتقام گرفتن هستند

کدخبر: ۲۷۷۴۲۳
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تمایل دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای افزایش تحریم‌ها و فشارها علیه ایران خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر فوری، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت اقتصادی کشور در سال جدید باتوجه به استمرار مشکلات و نوسانات اقتصادی اظهار کرد: واقعیت امر این است که دشمنان ما تمام فشارشان این است که ایران دچار فشار اقتصادی شود روندی که نمی‌توانیم آن را نفی کنیم و با انکار این موضوع خودمان را گول زدیم.

وی افزود: دشمنان ایران تمام توان‌شان را بر این اساس قرار دادند که فشار اقتصادی ملت ایران را مستلسل کند که انقلاب دچار خطر شود رویکردی که قابل نفی نیست از این رو ما باید تدابیری را اتخاذ کنیم که این فشار به حداقل ممکن برسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه ۱۴ میلیارد دلار از ۲۱ میلیارد دلار یعنی دوسوم درآمد نفت را به حمایت از مردم اختصاص داده‌ایم ،این امر نشان دهنده این است که دولت و حاکمیت به دنبال این است که فشار بر مردم کمتر شود.

جعفرزاده خاطرنشان کرد با بیان اینکه ترامپ نمی‌تواند وضعیت تحریم بر ایران را خیلی ادامه دهد ،خاطرنشان کرد: کشور‌هایی که توسط ترامپ مجبور به فشار بر ایران شدند در حال ضرر کردن هستند روندی که از سوی ترامپ مورد حمایت قرار نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: ترامپ به صورت مکرر وعده می‌دهد که تحریم‌ها را علیه ایران بیشتر خواهد کرد روندی که اعتراض هم‌پیمانان آمریکا را هم درپی داشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه آمریکا شدت فشار خود بر ایران را بیشتر کرده است اما نتیجه‌ای را که مدنظرش بوده کسب نکرده است گفت: شرایط سختی در کشورمان حاکم و هیچ‌کس آن را نفی نمی‌کند، اما مجلس و دولت تمام راهکارها را به کار گرفتند که این فشارها به حداقل برسد.

جعفرزاده درباره افزایش انتقادات وارده به دولت از سوی جریانات سیاسی مختلف اظهار کرد: علی‌رغم همه تذکرات رهبری در نقد صورت گرفته علیه دولت و مجلس متاسفانه انصاف رعایت نمی‌شود هرچند که مشخص است این دولت و مجلس دارای ضعف‌هایی است از این رو ما باید اشکالات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی نقد‌های وارد به دولت انتقام‌گیری است، تصریح کرد: مردم این روش و متد را نمی‌پذیرند از این رو ما باید همه شرایط را باهم مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا مشکلاتی که وجود دارد برطرف شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید