قطعی برق در ۲۰ روستای شهرستان جاسک

کدخبر: ۲۷۷۵۹۴
اقتصادنیوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: برق۲۰ روستا در شهرستان جاسک به دلیل بارش های شدید قطع شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،رضا مدرس با بیان اینکه سامانه بارشی از ساعت ۸ و نیم امروز شنبه صبح وارد استان هرمزگان شده است، بیان داشت: اولین بارش‌ها در غرب استان، بخش‌های شمالی و حتی بخشی از مرکز استان گزارش شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیشترین بارش‌ها در شهرستان‌های بستک، بندرخمیر و بخشی هم در بشاگرد و حاجی آبادگزار شده است.

مدرس با بیان اینکه سامانه بارشی کنونی که در آسمان استان هرمزگان وجود دارد بعد از پیش بینی‌ها رفتار خاصی دارد، افزود: در حقیقت نوع رفتار به گونه‌ای است که در یک مدت زمان خیلی کم حجم زیادی از بارش را داریم. در شهرستان‌هایی که اعلام شد بین زمان و میزان بارش تناسب شدیدی وجود دارد و اگر بر اساس هر ساعت بارش رو مثال بزنیم بارندگی‌ها در کسری از ساعت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رفتار سامانه یک رفتار خاص است و تمامی شهروندان مسائل ایمنی را جدی بگیرند. از قرار گیری در مسیر رودخانه جدا خودداری کنند زیرا شرایط خوبی نخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اظهارداشت: طبق گزارشات ارائه شده تا ساعت ۲۰ امشب قطعی برق در ۲۰ روستای شهرستان جاسک گزارش شده است که با همکاری شرکت برق منطقه‌ای و شرکت توزیع این موضوع در حال رفع شدن است. امیدواریم ظرف نیم ساعت آینده این مشکل حل شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید